پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۲۷۰۰ کیلومتر از پهنه های معدنی کهگیلویه و بویراحمد اکتشاف می شوند

به گزارش کرونا نیوز ، داریوش دیودیده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای توسعه اکتشاف پهنه‌های معدنی این استان اکتشاف پهنه‌های معدنی استان در شهرستانهای چرام، بهمئی، کهگیلویه و لنده برای مطالعات اکتشافی در دستور کار قرار گرفته است. وی بیان داشت: این اکتشافات طی امضای تفاهم نامه ای  برای مطالعات اکتشافی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31090
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

کرونا :

۲۷۰۰ کیلومتر از پهنه های معدنی کهگیلویه و بویراحمد اکتشاف می شوند

به گزارش کرونا نیوز ، داریوش دیودیده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای توسعه اکتشاف پهنه‌های معدنی این استان اکتشاف پهنه‌های معدنی استان در شهرستانهای چرام، بهمئی، کهگیلویه و لنده برای مطالعات اکتشافی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: این اکتشافات طی امضای تفاهم نامه ای  برای مطالعات اکتشافی با تاکید بر ماده معدنی بوکسیت به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران واگذار شده است.

دیودیده اظهار داشت: در قالب این طرح مواد معدنی منطقه شناسایی و در صورت وجود معادن تا مرحله نهایی و احداث صنایع وابسته و فرآوری این سازمان همکاری خواهد داشت.

وی با اشاره به امضای دو تفاهم نامه با سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه ها مطالعات اکتشافی عناصر فلزی مهم و پایه در پهنه اکتشافی به مساحت ۵۷۰ کیلومتر مربع در شهرستان بویراحمد انجام خواهد شد.

دیودیده به روز آوری مطالعات فسفات و انجام مجدد فرآوری این ماده معدنی بر اساس آخرین دستاوردهای علمی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه ها عنوان کرد.

داریوش دیودیده

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi