پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اجرای طرح کاروان سلامت در روستاهای محروم کهگیلویه

به گزارش کرونا نیوز ، سید عادل رهبریان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تامین اهداف جمعیت هلال احمر که حفاظت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری است، جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه کاروان سلامت خود را به روستاهای آبریز، دلی یک، سرکور، لیرطاهر، پسچات، سرتوف و دورق اعزام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31068
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

کرونا :

اجرای طرح کاروان سلامت در روستاهای محروم کهگیلویه

به گزارش کرونا نیوز ، سید عادل رهبریان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تامین اهداف جمعیت هلال احمر که حفاظت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری است، جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه کاروان سلامت خود را به روستاهای آبریز، دلی یک، سرکور، لیرطاهر، پسچات، سرتوف و دورق اعزام کرد.

رئیس هلال احمر کهگیلویه، هدف از برگزاری کاروان سلامت را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان دانست و افزود: ویزیت رایگان، خدمات پرستاری  و توزیع مواد غذایی از جمله فعالیت‌هایی است که در این طرح از سوی داوطلبان هلال احمر ارائه شده است.

رهبریان تصریح کرد: علاوه بر توزیع داروی رایگان به ارزش ۴۰ میلیون ریال در این بازدید بسته مواد غذایی و پوشاک به ارزش ۵۰ میلیون ریال نیز بین مردم  محروم توزیع شد.

وی افزود: این اقدام با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم و ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان  به صورت ماهیانه و مستمر اجرا می‌شود.

هلال احمر دهدشت

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi