پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

استخراج مواد معدنی در استان به بیش از دومیلیون تن می رسد

به گزارش کرونا نیوز ، داریوش دیودیده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر استخراج مواد معدنی در استان  ۹۰۰ هزار تن است. وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری چهار فقره گواهینامه کشف در استان صادر شده است، گفت: هزینه اکتشاف این معادن ۱۹۰۰ میلیون ریال و ذخیره قطعی نیز هشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31036
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

کرونا :

استخراج مواد معدنی در استان به بیش از دومیلیون تن می رسد

به گزارش کرونا نیوز ، داریوش دیودیده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر استخراج مواد معدنی در استان  ۹۰۰ هزار تن است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری چهار فقره گواهینامه کشف در استان صادر شده است، گفت: هزینه اکتشاف این معادن ۱۹۰۰ میلیون ریال و ذخیره قطعی نیز هشت میلیون تن مواد معدنی است.

دیودیده افزود: طی این مدت همچنین یک فقره پروانه اکتشاف معدنی نیز توسط این سازمان صادر شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو فقره پروانه بهره برداری معدنی در استان صادر شده، اظهار داشت: پروانه‌های صادر شده برای بهره برداری معدنی با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی ۱۳   فرصت شغلی ایجاد کرده است.

دیودیده معادن استان را از نوع رسوبی عنوان کرد و گفت: تاکنون سرمایه گذاری مناسبی در راستای بهره برداری از این معادن انجام نشده و صنعت و معدن با تمام توان از حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در معادن استان حمایت می‌کند.

معدن سنگ آهن سنگان

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi