پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان افتخار دولت است/منشور حقوق شهروندی بر پایه حقوقی مستحکم استوار است

رییس جمهوری در این دیدار سرزده با جانباز فاضلی که از وکلای کشور است، تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که در راه حق و کشور جانفشانی کردند، افتخاری برای دولت تدبیر و امید است. رییس جمهوری در پاسخ به قدردانی جانباز فاضلی برای رونمایی از منشور حقوق شهروندی در دولت یازدهم توسط

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31022
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

کرونا :

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان افتخار دولت است/منشور حقوق شهروندی بر پایه حقوقی مستحکم استوار است

رییس جمهوری در این دیدار سرزده با جانباز فاضلی که از وکلای کشور است، تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که در راه حق و کشور جانفشانی کردند، افتخاری برای دولت تدبیر و امید است.

رییس جمهوری در پاسخ به قدردانی جانباز فاضلی برای رونمایی از منشور حقوق شهروندی در دولت یازدهم توسط رییس جمهوری،  با بیان اینکه  منشور حقوق شهروندی متکی به قانون اساسی ، قوانین موضوعه و بر پایه حقوقی مستحکم استوار است، تصریح کرد: ان شاءالله مواردی هم در ادامه به صورت لایحه برای تصویب قانونی به مجلس فرستاده خواهد شد.

دکتر روحانی تاکید کرد: حقوق شهروندی در بخش اجرایی کشور تضمین دارد و پس از ابلاغ، همه دستگاه ها موظف به اجرا هستند و بخش های دیگر نیز همکاری خواهند کرد.

رییس جمهوری با اشاره به عمل به وعده انتخاباتی خود برای تدوین منشور حقوق شهروندی و انتشار آن در صد روز نخست فعالیت دولت یازدهم ، گفت: برای نهایی شدن این منشور جلسات بسیار زیادی با حقوقدانان برگزار شد.

دکتر روحانی تاکید کرد: با آشنایی مردم با این منشور، حس مطالبه گری برای احقاق حقوقشان بیدار خواهد شد و مردم برای پیگیری و دنبال کردن حقوق شهروندی به صحنه می آیند چراکه این مهم، از حقوق مسلم آنها است‌.

رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد روابط اجتماعی مردم با مردم و مردم با حکومت در چارچوبی که خداوند مقرر کرده و حق آنها است، بیش از گذشته بهتر شود‌‌.

جانباز ۷۰ درصد فرامرز فاضلی در سن ۱۹ سالگی و در حصر آبادان بر اثر اصابت ترکش از ناحیه نخاع به مقام عظمی  جانبازی نائل آمد.

اهالی تئاتر و فیلم و عکس از کانون نابینایان دیدار کردند
دنبال کنید

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس ‏بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به این جانباز دوران دفاع مقدس تقدیم شد.‎

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان افتخار دولت است/منشور حقوق شهروندی بر پایه حقوقی مستحکم استوار است 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi