جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج با ۱۰۰ میلیارد احداث می شود

سید علی لدنی نژاد، در گفتگو با افزود: با توجه به رویکرد دولت، دستورات وزارت نیرو و برنامه ریزی های انجام شده، این پروژه ها در حال برگزاری مناقصه یا تهیه اسناد مناقصه از محل اوراق مشارکت هستند. لدنی نژاد اظهار داشت: آبرسانی دوگنبدان، فاضلاب دوگنبدان، فاضلاب یاسوج، دهدشت، سی سخت و  چرام از طریق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30974
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

کرونا :

تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج با ۱۰۰ میلیارد احداث می شود

سید علی لدنی نژاد، در گفتگو با افزود: با توجه به رویکرد دولت، دستورات وزارت نیرو و برنامه ریزی های انجام شده، این پروژه ها در حال برگزاری مناقصه یا تهیه اسناد مناقصه از محل اوراق مشارکت هستند.

لدنی نژاد اظهار داشت: آبرسانی دوگنبدان، فاضلاب دوگنبدان، فاضلاب یاسوج، دهدشت، سی سخت و  چرام از طریق اوراق مشارکت انجام می شوند.

 لدنی نژاد با بیان اینکه فعالیت و تلاش برای اجرای پروژه های مصوب سفر در حال انجام است، عنوان داشت: در سفر رئیس جمهور، سه پروژه از پروژه های آبی استان به عنوان سه پروژه مهم با پیگیری ویژه مسئولان مصوب سفر شد.

وی اضافه کرد: احداث تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، اصلاح و بازسازی بخشی از شبکه آب یاسوج با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و آبرسانی به مادوان و روستاهای حومه از تنگه کبوتری با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور هستند، که هر سه پروژه در حال برگزاری مناقصه بوده و امید است در دهه فجر کلنگ زنی و عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز شود.

لدنی نژاد به اجرای فاضلاب بر اساس فاینانس اشاره و عنوان کرد: فاضلاب منطقه امامت یاسوج با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، به روش فاینانس جاری در دست برگزاری مناقصه است.

شبکه فاضلاب شهری

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi