جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جوایز حساب های قرض الحسنه بانک صادرات ایران اهدا شد

شناسه خبر: ۰ متن:    آیین باشکوه اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز مدیریت شعب غرب تهران با حضور مدیران و جمعی از مشتریان آن مدیریت و رئیس اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران برگزار شد. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم جایزه ۵٠٠ میلیون ریالی کمک‌هزینه خرید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30964
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

کرونا :

جوایز حساب های قرض الحسنه بانک صادرات ایران اهدا شد
شناسه خبر: ۰
متن:

 
 آیین باشکوه اهدای جوایز برندگان قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز مدیریت شعب غرب تهران با حضور مدیران و جمعی از مشتریان آن مدیریت و رئیس اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران برگزار شد.
به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این مراسم جایزه ۵٠٠ میلیون ریالی کمک‌هزینه خرید خانه به ۵٣ نفر از برندگان خوش اقبال حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز مدیریت شعب غرب تهران اهدا شد. 
اسدی، مدیرشعب غرب تهران در سخنانی با قدردانی از همراهی و همدلی مشتریان با اشاره به توانمندی‌های بانک صادرات ایران گفت:‌ این بانک، قدمتی ۶۴ ساله دارد و با داشتن بیش از سه هزار شعبه و واحد بانکی و ۵٠ هزار کارمند شاغل و بازنشسته و با بزرگترین شبکه بانکی در داخل و خارج از کشور در خدمت مشتریان است.
وی افزود: بانک صادرات ایران با سرمایه ۵٧هزار و ٨٠٠ میلیارد ریال، بزرگترین بانک بورسی است. منابع این بانک بیش از یک هزار و ٢٠٠ تریلیون ریال و مصارف آن نیز ٧٠٠هزار میلیارد ریال است که از این لحاظ نیز جز بانک های برتر کشور است.
اسدی با اعلام وجود بیش از ٣ میلیون حساب قرض‌الحسنه در بانک صادرات ایران گفت: با اقدام خیرخواهانه مردم، منابع سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز صرف پرداخت تسهیلات به افراد زیادی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه با سرفصل‌هایی همچون؛ تأمین هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، کمک به راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی کوچک، تأمین هزینه درمان بیماری، هزینه تحصیلی، حمایت از تعاونی‌های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، کمک به ساخت راه و مسکن روستایی و… شده است که این اقدامات نقش بسزایی در پاسخگویی به نیازهای آحاد جامعه به ویژه اقشار کم‌درآمد داشته و دارد.
جهانی، رئیس اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران نیز در این آیین با اعلام رویکردهای مدیران عالی بانک گفت: سه نهاد مهم در جامعه بشری، بالاترین اثر را برای فراهم آوردن آسایش، رفاه، رشد و توسعه آن ایفای نقش می‌کنند که این سه نهاد شامل عوامل امنیتی، بهداشتی و پولی هستند که در طول تاریخ زندگی بشر، این سه عامل همواره به عنوان سه پایه اساسی رشد و توسعه اجتماعی زندگی بشر بوده اند.
وی ادامه داد: نهادهای پولی و مالی در کنار دو عامل امنیتی و بهداشتی، ضلع مهمی از یک جامعه پیشرفته هستند. در جامعه، انسان‌ها با تلاش و کار شبانه روزی خود به طور روزمره به دنبال کسب درآمد و سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های اقتصادی هستند و وجود نهادهای مالی مدرن متناسب با جامعه از این جهت ضروری است که اندوخته‌های آن‌ها را در فضایی پاک و ایمن نگهداری و در امور مهم سرمایه‌گذاری می کند. 
رئیس اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران با اشاره به اهمیت حساب قرض الحسنه پس‌انداز در بانک‌ها گفت: مردم عزیز کشورمان با نیت خیر و دلی پاک، پول و سرمایه خود را در این نوع حساب‌ها می‌سپارند تا هموطنان نیازمند از این منابع استفاده کنند و بدون دغدغه صرف امور ازدواج، درمان و اشتغال و کسب و کارهای کوچک خود کنند. ضروری است که با تلاش و نیت خیر شما، جامعه را از گرایش به سمت حساب‌های سپرده‌ای سوددار به سمت حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز سوق دهیم تا همه از خیر و برکت این کار الهی و دستور قرآنی بهره‌مند شویم.
جهانی در پایان اظهار داشت: هدیه‌ای که امروز تقدیم شما شد، ناچیزترین و ناقابل‌ترین پاداشی است که برای این کار خیر به شما تعلق گرفت و حال آنکه پاداش اصلی، نزد خداوند متعال است. چرا که با سپرده‌های شما، چه بسیار بیمارانی که درمان شده‌اند و چه بسیار زوج‌های جوانی که با شادمانی به خانه بخت رفته‌اند. بیایید دست به دست هم دهیم و مردم و اطرافیانمان را تشویق به سمت افتتاح سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز کنیم تا همه از خیر و برکت این حساب‌ها بهره‌مند شویم و شادی را در دل تک‌تک هموطنانمان بنشانیم.
شایان توجه است؛ مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات ایران، ٢٨ مهرماه سال جاری، در آیینی با حضور نمایندگان دادستان کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی ج.ا.ا، دیگر مسولین و نهادهای مربوط و همچنین اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد. بر این اساس به مناسبت شصت و چهارمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران، تعداد١٠۶۴کمک هزینه خرید واحد مسکونی۵٠٠ میلیون ریالی، ١٠۶۴ کمک هزینه تحصیلی١٠ میلیون ریالی، ١٠۶۴ کمک هزینه خرید صنایع دستی ۵ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان این مرحله از قرعه‌کشی اعطا شد.
 IMG_7237.jpg
IMG_7197.jpg

کاظم پور اردبیلی؛تمسخر اوپک توسط عربستان
دنبال کنید

 
تاریخ: ۱۳۹۵/۱۰/۱۴

منبع: بانک صادرات

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi