جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خودروی سمند با 51 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده توقیف شد

گروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد-فرمانده انتظامی شهرستان گچساران، گفت: یک دستگاه خودروی سمند به دلیل ۵۱ میلیون ریال خلافی متوقف و به پارکینگ منتقل شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی حین گشت زنی، یک دستگاه خودروی سمند را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30949
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

کرونا :

خودروی سمند با 51 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده توقیف شد

گروه استان ها-کهگیلویه و بویراحمد-فرمانده انتظامی شهرستان گچساران، گفت: یک دستگاه خودروی سمند به دلیل ۵۱ میلیون ریال خلافی متوقف و به پارکینگ منتقل شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی” اظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی حین گشت زنی، یک دستگاه خودروی سمند را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.
وی عنوان کرد: با استعلام سوابق، مشخص شد این خودرو دارای ۵۱ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که پس از توقیف برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد. فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به ماده قانونی توقیف خودروهای دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری می شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

koronanews سه شنبه , 14 دی 1395 - 15:11

نظرات شما راه را باز می کند برای جامعه ای امن …

logo-samandehi