پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رشد ۶٧ درصدی تعداد تراکنش های سامانه همبانک صادرات ایران

شناسه خبر: ۰ متن: ​در پی ارتقاء کیفیت خدمات سامانه همبانک صادرات ایران و استقبال مشتریان و کاربران  تعداد تراکنش های این سامانه  در پایان آبان ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ۶٧ درصد رشد را به ثبت رساند. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، گزارش کرونا نیوز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30899
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
شناسه خبر: ۰
متن:

در پی ارتقاء کیفیت خدمات سامانه همبانک صادرات ایران و استقبال مشتریان و کاربران  تعداد تراکنش های این سامانه  در پایان آبان ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ۶٧ درصد رشد را به ثبت رساند.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، گزارش کرونا نیوز های بدست آمده در خصوص عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان دهنده انجام حدود١٠ میلیون تراکنش است که این میزان بیانگر رشد ۶٧درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل می باشد.

 این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد. امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.

این بانک برای تعمیم و گسترش خدمات بانکداری نوین و با هدف کاهش هزینه ها و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات نوین به تازگی امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت،خرید شارژ مستقیم (Top up) برای سیم کارت¬های ترابرد شده در سامانه مزبور امکان پذیرشده است.

شایان توجه است از طریق سامانه #٧١٩* می توان به راحتی انتقال وجه بین حسابهای سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.

فرسایش خاک در کشور بالغ بر ۱۸۲ هزار میلیارد تومان / فواید سیل اخیر
دنبال کنید

گفتنی است کاربران می توانند برای اطلاع از مانده کارت و حساب، اطلاع از سه گردش آخر حساب و کارت، مدیریت کارت ها (تعریف حداکثر ۵ شماره کارت، ویرایش، حذف و اعلام مفقودی)، استعلام چک و اعلام کد شبا (شناسه بانکی) از طریق سامانه #٧١٩* به سهولت اقدام کنند.

تاریخ: ۱۳۹۵/۱۰/۱۲

منبع: بانک صادرات

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi