جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تشکل‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید واگذاری برخی از طرحها به مردم به ویژه تشکلهای مردم نهاد است. ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ جمعهاستاندار کهگیلویه و بویراحمد : تشکل‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند . استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30834
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲:۰۱

کرونا :

تشکل‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید واگذاری برخی از طرحها به مردم به ویژه تشکلهای مردم نهاد است.

تشکل‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند . 3
۱۳۹۵/۱۰/۱۰ جمعهاستاندار کهگیلویه و بویراحمد :

تشکل‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید واگذاری برخی از طرحها به مردم به ویژه تشکلهای مردم نهاد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت تقویت سمن‌ها در استان اشاره کرد و گفت: تقویت تشکل‌های مردم نهاد بخشی توسط دولت و بخشی نیز به دست خود آنها انجام می‌شود یعنی سمن‌ها باید به نوعی نمایندگی افکار عمومی را داشته باشند که به قدرتشان اضافه شود.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه " سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه دیدار با مسؤولان سازمان‌های مردم نهاد کهگیلویه بزرگ که در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شده بود اظهار داشت: سمن‌ها یکی از نهادهای خیلی مهمی است که در جوامع مدنی تعریف و یکی از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید تقویت این نوع تشکل‌هاست.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه سمن‌ها در رساندن حرف مردم به دولت، اصلاح امور و در تصمیم گیری‌ها به دولت کمک می‌کنند، افزود: تشکل‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند که مشکلات و مطالبات مردم را به مسؤولان منتقل می‌کنند.

وی به ضرورت تقویت سمن‌ها در استان و همه شهرستان‎ها اشاره کرد و گفت: در همین راستا امروز جلسه‌ای با تعدادی از تشکل‌های مردم نهاد شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که می‌طلبد این گونه جلسات را بیشتر تشکیل دهیم تا بتوانیم نزدیکی فکری بیشتری با این عزیزان داشته و برنامه‌های لازم را عملیاتی کنیم.

اظهارات شهروندان چرامی از برجام نافرجام + تصاویر
دنبال کنید

خادمی عنوان کرد: تقویت تشکل‌های مردم نهاد بخشی توسط دولت و بخشی نیز به دست خود آنها انجام می‌شود یعنی سمن‌ها باید به نوعی نمایندگی افکار عمومی را داشته باشند که به قدرتشان اضافه شود.

وی با بیان اینکه سمن‌ها باید بتوانند برای مجموعه‌های دولتی تصمیم سازی کنند، افزود: تشکل‌های مردم نهاد برای اینکه به این نقطه برسند باید در آن صنف و حوزه‌ای که فعالیت دارند بتوانند به خوبی مطالبات و مشکلات مردم را نمایندگی و منتقل کنند.

خادمی تصریح کرد: اگر سمن‌ها در انتقال مطالبات به خوبی عمل کنند به طور طبیعی دولت‌ها مجبور به تقویت این نوع تشکل‌ها می‌شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در حوزه اعتبار برای سمن‌ها ردیف مشخصی وجود ندارد، گفت: برخی طرح‌های کوچک مطالعاتی به تشکل‌های مردم نهاد واگذار می‌شود اما ردیف اعتباری دولتی تعریف شده نداریم و این کار جزو وظایف دولت‌ها نیست.

وی گفت:  تعداد تشکل‌های ثبت شده در استان بیش از ۲۰۰ مورد که فعالیت اغلب این تشکل‌ها بیشتر به صورت استانی است.

ریحان نژاد / ۳۷۱

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi