پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اسلایدر چرخشی برای محصولات ووکامرس

سلام همراهان عزیز . روزتون بخیر . حالتون چطوره ؟ حتما شما هم وقتی می خواهید به خرید بروید ترجیح می دهید از جایی محصولات و وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید که دم دست باشد!!! یعنی این که شما نیاز نباشد برای خرید یک محصول به دنبال آن بگردید و وقتی وارد فروشگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30772
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱:۳۶

سلام همراهان عزیز . روزتون بخیر . حالتون چطوره ؟ حتما شما هم وقتی می خواهید به خرید بروید ترجیح می دهید از جایی محصولات و وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید که دم دست باشد!!! یعنی این که شما نیاز نباشد برای خرید یک محصول به دنبال آن بگردید و وقتی وارد فروشگاه شدید بتوانید به بخش مورد نظر بروید و محصول خود را انتخاب کنید و سریعا خرید نمایید . پس چه بهتره که این امکان را هم در فروشگاه های اینترنتی ایجاد کنیم تا کاربران لازم نباشد زمان زیادی را برای تهیه یک محصول صرف کنند. امروز افزونه ای معرفی می کنیم که با استفاده از آن بتوانید اسلایدر واکنش گرا برای فروشگاه ووکامرس خود بسازید .

اسلایدر چرخشی برای محصولات ووکامرس

شما مدیران فروشگاه های اینترنتی برای این که بتوانید به مشتریان فروشگاه خود کمک کنید باید یک قابلیتی را در فروشگاه ایجاد کنید که آنها بتوانند سریعا محصول خود را پیدا کنند و خریداری نمایند و لازم نباشد که زمان بسیاری را صرف پیدا کردن محصول مورد نظر خود کنند. یکی از این راه هایی که میتوانید محصولات را در دسترسی راحت و اسان مشتریان خود قرار دهید و انها بتوانند سریعا محصول خود را انتخاب کنند ، استفاده از اسلایدر محصولات می باشد. شما می توانید با استفاده از تنظیمات ان دسته ای از محصولات و یا جدیدترین و پر فروش ترین محصولات خود را در آن قرار دهید . با ادامه آموزش ووکامرس همراه شوید.

با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Product Slider Carousel که از سری افزونه های YITH می باشد، برای فروشگاه ووکامرس خود اسلایدر واکنش گرا ایجاد کنید و به فکر راحتی برای مشتریان فروشگاه خود باشید ، علاوه بر این می توانید بر زیبایی فروشگاه ووکامرس خود بیافزایید . حال می توانید به مخزن وردپرس بروید و این افزونه ووکامرس را دانلود کنید :

724 میلیون تومان برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد گچساران پرداخت شد
دنبال کنید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Product Slider Carousel

فایل افزونه را دانلود کنید و سپس در پنل وردپرس خود نصب نمایید و پس از فعال سازی به زیر منوی yith plugins بروید و بر روی گزینه ی Product Slider Carousel کلیک کنید تا به صفحه ی تنظیمات افزونه بروید و در ادامه باهم گزینه های تنظیمات آن را بررسی کنیم ، تا با ذخیره سازی تنظیمات بتوانید یک اسلایدر چرخشی برای فروشگاه خود ایجاد نمایید .

تنظیمات این افزونه شامل دو بخش زیر است :

تنظیمات General settings :

  • Product to show : دراین بخش تعداد محصولات قابل نمایش در اسلایدر خود را تعیین کنید. دقت کنید که اینجا هیچ محدودیتی در تعداد محصولات قابل نمایش نیست.
  • Enable Rtl support : این بخش برای پشتیبانی از RTL است
  • Loop slider : اگر می خواهید اسلایدر با اسکرول کردن ،بچرخد باید این گزینه را علامت بزنید .
  • Pagination Speed : تعیین سرعت حرکت صفحات
  • AutoPlay : در اینجا مقدار سرعت شروع حرکت اسلایدر را بنویسید

و ادامه ی گزینه ها را به همین منوال تنظیم نمایید  .

تنظیمات Content settings :

  • Title : عنوان مناسبی برای اسلایدر وارد کنید .
  • Show Title : اگر می خواهید عنوانی که نوشته اید نمایش داده شود این گزینه را تیک بزنید .
  • Choose Product Category : انتخاب دسته برای محصولات
  • Slider Template : قالب مورد نظر برای اسلایدر تون را انتخاب کنید . که در نسخه ی رایگان فقط یک قالب وجود دارد .
  • Images per row : تعیین تعداد تصاویر در هر ردیف
  • Order By : نمایش محصولات بر چه حسبی باشد.
  • Order Type : به صورتی صعودی یا نزولی نمایش داده شود !!!!
  • Use this shortcode in your pages : قطعه کد کوتاهی را نمایش می دهد که می توانید در برگه ها قرار دهید .
چند زبانه کردن سایت با افزونه Weglot Translate
دنبال کنید

حال تنظیمات را ذخیره نمایید و به بخش برگه ها بروید و یک برگه ایجاد کنید و در بخش ویرایشگر آن می توانید آیکون مربوط به ایجاد اسلایدر را مشاهده کنید و بر روی ان کلیک نمایید تا اسلایدر مورد نظر خود را انتخاب نمایید و درج کنید. سپس برگه ی مورد نظر را منتشر کنید و به فروشگاه خود بروید و نتیجه را مشاهده نمایید.

دوستان نظرتون درباره ی سالایدر چرخشی ووکامرس چطور بود ؟ امیدوارم مورد استفاده شما قرار گیرد. برای راه اندازی فروشگاه می توانید به بخش دانلود ووکامرس بروید و افزونه های مورد نیاز خود را دریافت کنید . از اینکه با ما در این آموزش همراه بودید ،سپاسگزارم . با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس وبلاگیهک وردپرس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi