جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارسال خبرنامه ووکامرس با WooCommerce MailChimp

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز . امروز قراره در این آموزش ووکامرس افزونه ای را برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید به ارسال خبرنامه در ووکامرس بپردازید . پس شما عزیزان با این اموزش مهم و کاربردی امروز با ما همراه شوید. ارسال خبرنامه ووکامرس با WooCommerce MailChimp

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30730
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰:۱۳

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز . امروز قراره در این آموزش ووکامرس افزونه ای را برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید به ارسال خبرنامه در ووکامرس بپردازید . پس شما عزیزان با این اموزش مهم و کاربردی امروز با ما همراه شوید.

ارسال خبرنامه ووکامرس با WooCommerce MailChimp

در آموزش های قبلی بیگ تم با پیامرسان MailChimp در وردپرس آشنا شدید . اگر شما در وب سایت وردپرس خود این افزونه رو نصب کردید و در کنا سایت وردپرس تون فروشگاه ووکامرس هم راه اندازی کردید ، نیازی نیست که شما برای ارسال خبرنامه در ووکامرس هم افزونه ی دیگری نصب کنید ، می توانید با استفاده از همین افزونه به ارسال خبرنامه بپردازید ، اما اگر شما فقط فروشگاه ووکامرس دارید ، لازم است که برای آن افزونه ووکامرس برای ارسال خبرنامه استفاده کنید ، و نمی توانید از افزونه های وردپرس که برای ارسال خبرنامه استفاده می کردید ، نصب نمایید .

دوستان عزیز ارسال خبرنامه چه در فروشگاه های ووکامرس و چه در سایت های وردپرسی خیلی اهمیت داره ، زیرا شما وقتی محصول جدیدی را به فروشگاه خود اضافه کردید و یا این که فروش ویژه ای در فروشگاه تان داشتید می توانید به مشتریان خود خبرنامه ای ارسال کنید و آنها را از این موضوع با خبر سازید و از این طریق مشتری های شما به دیگران هم اطلاع می دهند و تاثیر بسیار مثبتی در افزایش فروش شما می گذارد ، پس حتما شما هم مایل به ارسال خبرنامه در فروشگاه ووکامرس شدید! بهتره که ادامه آموزش رو از دست ندهید . در ضمن تنظیمات این افزونه کاربردی ، بسیار ساده می باشد .

اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش گچساران برگزار شد
دنبال کنید

برای ارسال خبرنامه میل چیمپ در ووکامرس، ابتدا باید افزونه WooCommerce MailChimp را دانلود کنید. شما می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید و دریافت کنید و سپس در فروشگاه ووکامرس خود نصب نمایید :

دانلود افزونه WooCommerce MailChimp

سپس افزونه ها در فروشگاه خود فعال سازید و عملکرد این افزونه به این صورت است که مشتریان با مراجعه به فروشگاه ، در خبرنامه ی آن هم عضو شوند و با جمع اوری ایمیل ها و ثبت کردن ایمیل مشتریان ،می توانید در زمان مورد نظر به ارسال میل چیمپ خبرنامه ای بپردازید و برای انجام تنظیمات به ووکامرس >> پیکربندی >> ادغام بروید . سپس در این صفحه به تنظیمات افزونه بپردازید که در ادامه باهم گزینه های محتلف تنظیمات آن را بررسی می کنیم :

تنظیمات Mailchimp :

  • Enable/Disable /: این گزینه برای فعال سازی و یا غیر فعال سازی افزونه می باشد و اگر افزونه را فعال کنید و تنظیمات آن را انجام دهید ، از شما خواسته می شود که API Key را وارد کنید .
  • Subscribe Event : تعیین کنید که چه زمانی مشتری ایمیل خود را باید وارد کند .
  • API Key : شما بر روی لینک آبی که مشاهده می کنید کلیک کنید و  عضو سایت mailchimp شوید و API Key شخصی خود را در اینجا وارد کنید.
  • Main List : شما لیستی را که در سایت mailchimp ایجاد کرده اید ، پس از وارد کردن API و تایید و صحت شما ، در این صفحه نشان داده می شود و شما می توانید همین لیستی را که ایجاد شده ، انتخاب کنید و کاربران عضو لیست خبرنامه در میل چیمپ شوند.
  • Group Name : یک نام برای گرو مشتریان خودتان انتخاب نمایید .
  • Double Opt-In : اگر می خواهید ایمیل تایید برای مشتریان تان در صورت عضویت در خبرنامه ارسال شود ، این گزینه را فعال سازید .
  • Display Opt-In Field : برای مشخص شدن فیلد ایمیل تایید می باشد .
پرسیتی یک بازی #Freemium است
دنبال کنید

خب دوستان عزیز تنظیمات این بخش را ذخیره نمایید  ، حال در زمانی که در تنظیمات بالا تعیین کرده اید برای مثال در حال سفارش، پس از تکمیل سفارش و … مشتری به صورت  اتوماتیک به لیست mailchimp اضافه می شود .  امیدوارم این آموزش مورد استفاده شما قرار گرفته باشد . از همراهی شما عزیزان صمیمانه متشکرم . با سری آموزش های بیگ تم و معرفی قالب وردپرس با ما همراه شوید .

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرسآموزش وردپرس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi