جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارسال خبرنامه ووکامرس با WooCommerce MailChimp

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز . امروز قراره در این آموزش ووکامرس افزونه ای را برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید به ارسال خبرنامه در ووکامرس بپردازید . پس شما عزیزان با این اموزش مهم و کاربردی امروز با ما همراه شوید. ارسال خبرنامه ووکامرس با WooCommerce MailChimp

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30730
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۰:۱۳

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز . امروز قراره در این آموزش ووکامرس افزونه ای را برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید به ارسال خبرنامه در ووکامرس بپردازید . پس شما عزیزان با این اموزش مهم و کاربردی امروز با ما همراه شوید.

ارسال خبرنامه ووکامرس با WooCommerce MailChimp

در آموزش های قبلی بیگ تم با پیامرسان MailChimp در وردپرس آشنا شدید . اگر شما در وب سایت وردپرس خود این افزونه رو نصب کردید و در کنا سایت وردپرس تون فروشگاه ووکامرس هم راه اندازی کردید ، نیازی نیست که شما برای ارسال خبرنامه در ووکامرس هم افزونه ی دیگری نصب کنید ، می توانید با استفاده از همین افزونه به ارسال خبرنامه بپردازید ، اما اگر شما فقط فروشگاه ووکامرس دارید ، لازم است که برای آن افزونه ووکامرس برای ارسال خبرنامه استفاده کنید ، و نمی توانید از افزونه های وردپرس که برای ارسال خبرنامه استفاده می کردید ، نصب نمایید .

دوستان عزیز ارسال خبرنامه چه در فروشگاه های ووکامرس و چه در سایت های وردپرسی خیلی اهمیت داره ، زیرا شما وقتی محصول جدیدی را به فروشگاه خود اضافه کردید و یا این که فروش ویژه ای در فروشگاه تان داشتید می توانید به مشتریان خود خبرنامه ای ارسال کنید و آنها را از این موضوع با خبر سازید و از این طریق مشتری های شما به دیگران هم اطلاع می دهند و تاثیر بسیار مثبتی در افزایش فروش شما می گذارد ، پس حتما شما هم مایل به ارسال خبرنامه در فروشگاه ووکامرس شدید! بهتره که ادامه آموزش رو از دست ندهید . در ضمن تنظیمات این افزونه کاربردی ، بسیار ساده می باشد .

ایجاد خودکار پست وردپرس از یوتیوب
دنبال کنید

برای ارسال خبرنامه میل چیمپ در ووکامرس، ابتدا باید افزونه WooCommerce MailChimp را دانلود کنید. شما می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید و دریافت کنید و سپس در فروشگاه ووکامرس خود نصب نمایید :

دانلود افزونه WooCommerce MailChimp

سپس افزونه ها در فروشگاه خود فعال سازید و عملکرد این افزونه به این صورت است که مشتریان با مراجعه به فروشگاه ، در خبرنامه ی آن هم عضو شوند و با جمع اوری ایمیل ها و ثبت کردن ایمیل مشتریان ،می توانید در زمان مورد نظر به ارسال میل چیمپ خبرنامه ای بپردازید و برای انجام تنظیمات به ووکامرس >> پیکربندی >> ادغام بروید . سپس در این صفحه به تنظیمات افزونه بپردازید که در ادامه باهم گزینه های محتلف تنظیمات آن را بررسی می کنیم :

تنظیمات Mailchimp :

  • Enable/Disable /: این گزینه برای فعال سازی و یا غیر فعال سازی افزونه می باشد و اگر افزونه را فعال کنید و تنظیمات آن را انجام دهید ، از شما خواسته می شود که API Key را وارد کنید .
  • Subscribe Event : تعیین کنید که چه زمانی مشتری ایمیل خود را باید وارد کند .
  • API Key : شما بر روی لینک آبی که مشاهده می کنید کلیک کنید و  عضو سایت mailchimp شوید و API Key شخصی خود را در اینجا وارد کنید.
  • Main List : شما لیستی را که در سایت mailchimp ایجاد کرده اید ، پس از وارد کردن API و تایید و صحت شما ، در این صفحه نشان داده می شود و شما می توانید همین لیستی را که ایجاد شده ، انتخاب کنید و کاربران عضو لیست خبرنامه در میل چیمپ شوند.
  • Group Name : یک نام برای گرو مشتریان خودتان انتخاب نمایید .
  • Double Opt-In : اگر می خواهید ایمیل تایید برای مشتریان تان در صورت عضویت در خبرنامه ارسال شود ، این گزینه را فعال سازید .
  • Display Opt-In Field : برای مشخص شدن فیلد ایمیل تایید می باشد .
مجموعه افزونه های Yoast Seo
دنبال کنید

خب دوستان عزیز تنظیمات این بخش را ذخیره نمایید  ، حال در زمانی که در تنظیمات بالا تعیین کرده اید برای مثال در حال سفارش، پس از تکمیل سفارش و … مشتری به صورت  اتوماتیک به لیست mailchimp اضافه می شود .  امیدوارم این آموزش مورد استفاده شما قرار گرفته باشد . از همراهی شما عزیزان صمیمانه متشکرم . با سری آموزش های بیگ تم و معرفی قالب وردپرس با ما همراه شوید .

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرسآموزش وردپرس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi