جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نظرسنجی قالب کانی شاپ Kani shop

سلام خدمت همه دوستان عزیز و همراهان همیشگی بیگ تم , یک نظر سنجی با موضوع نظرسنجی قالب کانی شاپ ایجاد کردیم تا شما دوستان در رابطه با این قالب وردپرس نظر خودتون رو بگید . ابتدا یه توضیح مختصری از این قالب وردپرس فروشگاهی بگم , قالب وردپرس فروشگاهی کانی شاپ یکی از طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30696
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰:۱۰

کرونا :

نظرسنجی قالب کانی شاپ Kani shop

سلام خدمت همه دوستان عزیز و همراهان همیشگی بیگ تم , یک نظر سنجی با موضوع نظرسنجی قالب کانی شاپ ایجاد کردیم تا شما دوستان در رابطه با این قالب وردپرس نظر خودتون رو بگید . ابتدا یه توضیح مختصری از این قالب وردپرس فروشگاهی بگم , قالب وردپرس فروشگاهی کانی شاپ یکی از طرح هایی هست توسط تیم بیگ تم طراحی شده و در حال توسعه می باشد و برنامه های بزرگی برای این قالب حرفه ای داریم. حالا شما عزیزان هر نظر و پیشنهادی دارید در رابطه با این طرح حرفه ای برای ما ارسال کنید.

قالب کانی شاپ Kani shop

نظرسنجی قالب وردپرس کانی شاپ Kani shop

با شرکت در این نظرسنجی دنبال بهانه ای بودیم تا بتونیم کاری هم برای شما همراهان بیگ تم کرده باشیم. هر فردی که در این نظرسنجی قالب وردپرس شرکت کنه در قرعه کشی ما عضو میشه . هیچ شرایطی برای این مورد وجود نداره و همه می تونن در این نظرسنجی شرکت کنن. به سه نفر از برندگان این قرعه کشی قالب کانی شاپ به صورت رایگان لایسنس ارائه میشه و به ۵۰ نفر بن تخفیف ( کد تخفیف ) ۵۰ درصدی خرید از بیگ تم ارائه داده میشه.

قالب کانی شاپ

قالب کانی شاپ در حال حاظر در مدت کمی که طراحی و ارائه شده سلیقه های زیادی رو به خودش جذب کرد تا جایی که برای ما واقعا رضایت بخش بوده. اینک تصمیم تا قالب کانی شاپ رو با نظر شما عزیزان توسعه بدیم.

توجه داشته باشید در بخش نظرات اسم و ایمیل دقیق خودتون رو ثبت کنید بعد از اتمام نظرسنجی و انجام قرعه کشی نتایج رو از روی نام و ایمیل شما داخل سایت اعلام خواهیم کرد.

نظرات خود را در بخش دیدگاهها ارسال کنید. ما تک تک نظرات شما عزیزان رو مطالعه کرده و به همه اونها جواب میدیم.

مشاهده توضیحات و ویژگی های قالب وردپرس کانی شاپ

مسمومیت ۱۴ دانش اموز در مدارس گچساران
دنبال کنید

 

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi