شماره : 30680
۶ / ۱۰ / ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

انگیزه، توان و ظرفیت این بانک برای درخشش مجدد بسیار بالاست

شناسه خبر: ۰ رو تیتر: مدیر عامل بانک صادرات ایران؛ متن: ​زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در همایش تبیین سیاست ها، برانگیزه ، توان و ظرفیت این بانک برای درخشش و قرار گرفتن در جایگاه ممتازتر تاکید کرد.به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی در آیین پایایانی همایش مدیران ستاد

شناسه خبر: ۰
رو تیتر: مدیر عامل بانک صادرات ایران؛
متن:

​زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در همایش تبیین سیاست ها، برانگیزه ، توان و ظرفیت این بانک برای درخشش و قرار گرفتن در جایگاه ممتازتر تاکید کرد.
به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی در آیین پایایانی همایش مدیران ستاد و صف این بانک افزود:یکی از الزامات برای مقابله با چالش های فرارو این است که بانکداری را صنعتی خلاقانه بدانیم و بر پایه این دیدگاه، سیاست ها و رویکردها را ساماندهی و در اجرای خط مشی ها نیز این مولفه مهم را سرلوحه کار قرار دهیم.
بگفته مدیر عامل بانک صادرات ایران در پی برگزاری شفاف مجمع این بانک،رییس کل بانک مرکزی مراتب تقدیر خود را اعلام داشت که این امر نشانگر رعایت همه مولفه ها درعملکرد مالی و اصول حسابرسی است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران خاطر نشان کرد: بانک صادرات با توجه به نیروهای کارآمد، خوشنامی، شبکه گسترده داخلی و بین المللی  می تواند به عنوان سرآمد شبکه بانکی کشور در اصلاح ساختار و ارتقا جایگاه نظام بانکی کشور نقش آفرینی کند که در این راستا تبدیل بانک به سوپر مارکت خدمات  بانکی،افزایش بهره وری کارکنان،حضور گسترده تر در عرصه بین المللی و کاهش بنگاه داری مد نظر است.
زراعتی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تحلیل شرایط موجود نظام بانکی ضرورت هم افزایی و همگرایی برای فائق آمدن بر مشکلات و دستیابی به اهداف سازمانی بر اساس زمان بندی تعیین شده را مورد تاکید قرار داد و مشارکت بانک صادرات برای فیصله دادن به مشکلات موسسه زیان ده منحله میزان را نشانی از پایبندی بانک به ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک توصیف کرد.
وی همچنین ضرورت ایجاد ارزش و زنجیره خدمات در شبکه بانک متبوعش را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: بازاریابی یکی از مسایل اساسی است که با پشتوانه نیروهای توانمند، برنامه ریزی دقیق و روش های اجرایی صحیح نتایج مطلوبی برای بانک در بر خواهد داشت.
قائم مقام بانک صادرات نیز در این نشست ضمن اشاره به برگزاری مجمع بانک گفت: شفافیت، مهم ترین مشخصه مجمع اخیر بانک صادرات ایران بود  که  طی آن همه زوایای فعالیت ها و عملیات برای سهامداران تبیین و منجر به مرتفع شدن پاره ای  ابهامات شد.
وی تصریح کرد: امروز کنترل نقدینگی و جلوگیری از رشد پایه پولی از رویکردهای بانک مرکزی است  که بر این اساس سود سپرده ها روند کاهشی پیدا کرده است تا از رشد فزاینده دو شاخص یاد شده جلوگیری شود.
حمید تهرانفر به تشریح پیشینه بانکداری در کشور و الزامات قانونی برای رفع برخی مشکلات و موانع فراروی نقش آفرینی بهتر بانک ها در اقتصاد کشور پرداخت.
وی در بخش دیگری از سخنانش برنامه های اجرایی بازار پول برای بهبود اقتصاد کشور را یادآور شد و در این ارتباط گفت: اهدافی که بر این برنامه ها مترتب است شامل کنترل و کاهش تورم تا سطح مطلوب، کنترل رشد نقدینگی، هدایت و تجهیز منابع پولی، انضباط پولی و مالی و افزایش درآمدها برای تامین مخارج است.
شایان توجه است در پایان این همایش مدیران حاضر با تنظیم و امضای متنی بر همگرایی و وحدت بیشتر همه مدیران و کارکنان برای دستیابی به جایگاه رفیع و در شان و منزلت بانک صادرات ایران به عنوان مردمی ترین و خوشنام ترین بانک کشور تاکید کردند.
این نشست به مدت دو روز در ساختمان مرکزی بانک صادرات ایران برگزار شد.

یهود تجلی برنامه‌نویسی ابلیس است / فکر فتنه بزرگی در سال ۹۸ هستند
دنبال کنید
تاریخ: ۱۳۹۵/۱۰/۰۵

منبع: بانک صادرات

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 30680 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز دوشنبه 6 دی 1395 ساعت ۲۳:۳۴:۱۴
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر