شماره : 30647
۵ / ۱۰ / ۱۳۹۵ - ۹:۲۸

پیام حماسه ۹ دی، استکبارستیزی ملت ایران با تکیه بر ولایتمداری و بصیرت عاشورایی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه و رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی این شهرستان با اشاره به دستاوردهای حماسه ۹ دی گفت: پیام اصلی این واقعه بزرگ، استکبارستیزی ملت ایران با تکیه بر ولایتمداری و بصیرت عاشورایی است. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه و رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی این شهرستان با اشاره به دستاوردهای حماسه ۹ دی گفت: پیام اصلی این واقعه بزرگ، استکبارستیزی ملت ایران با تکیه بر ولایتمداری و بصیرت عاشورایی است.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه و رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی این شهرستان با اشاره به دستاوردهای حماسه ۹ دی گفت: پیام اصلی این واقعه بزرگ، استکبارستیزی ملت ایران با تکیه بر ولایتمداری و بصیرت عاشورایی است.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در نشست خبری برنامه های ستاد ۹ دی مراغه افزود: روحیه استکبارستیزی آحاد مردم ولایی ایران در سال ۸۸، نقشه های استعمار پیر انگلیس، آمریکا و غده چرکین صهیونیسم جهانی را در ضربه زدن به نظام اسلامی خنثی کرد.

وی ادامه داد: سیل خروشان ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ با پشتوانه الهی و با تکیه بر فرهنگ عاشورایی لبیک به رهنمودهای رهبر انقلاب به عنوان ناخدای کشتی انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: مردم در این حماسه بزرگ ملی نشان دادند که در زمان فتنه ۸۸ اجازه سو استفاده به مزدوران و فتنه گران داخلی و خارجی را نمی دهند.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف جامعه در شکل گیری حماسه ۹ دی گفت: ملت بزرگ ایران پس از گذشت سال ها از این واقعه بزرگ تاریخی، حمایت خود را از دستاوردهای نظام اسلام و عشق واقعی به ولایت را در بزرگداشت های آن به جهانیان ثابت کرده اند.

وی افزود: آشوبی که در سال ۸۸ توسط سران فتنه و اتاق فکر آنان در کشور ایجاد شده بود، هدفی جز ساقط کردن و از بین بردن نظام اسلامی و ارزش های اصیل اسلامی و انقلاب نداشت.

مجلس هفته آینده وارد بحث بودجه می‌شود
دنبال کنید

وی ادامه داد: نظام سلطه همواره با نقشه های شوم از جمله ایجاد فتنه ۸۸ و ۷۸ در کشورمان پشتوانه مردمی این نظام اسلامی را هدف گرفته که هربار نیز با هوشیاری و بصیرت آحاد ملت به شکست انجامیده است.

وی اضافه کرد: نقش بی بدیل رهبر انقلاب در هدایت و ایجاد بصیرت و هوشیاری در بین آحاد جامعه در جریان فتنه ۸۸، نشان از تدابیر دوراندیشانه ایشان در مدیریت و رهبری جامعه اسلامی داشت.

رئیس ستاد ۹ دی مراغه با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی این ستاد گفت: برگزاری نشست های روشنگری در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی و نیز یادواره های شهدا در راستای تبیین فرهنگ این حماسه بزرگ از چهارم تا نهم دی ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام فیضی زاده افزود: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، اجرای مسابقات فرهنگی و نیز همایش بزرگ ۹ دی در مسجد جامع مراغه و شهر خداجو همزمان با سراسر کشور از جمله برنامه های شاخص این ستاد است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع : سپاه عاشورا

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 30647 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 5 دی 1395 ساعت ۰۹:۲۸:۰۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر