شماره : 30642
۴ / ۱۰ / ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

مقابل تراکتورسازی جایگاه فوتبال گچساران به همگان ثابت شد

داریوش یزدی گفت :در مقابل تراکتور به جز نتیجه مسابقه همه چیز مورد رضایت ما و مجموعه باشگاه بود ، مهمترین اتفاق بازی با تراکتور حضور حداکثری تماشاگران بود که فراتر از پیشبینی ها در استادیوم حاضر شدند،سکوها را پرکردند،پشت فنس ها و هر جایی که فکرش را کنید تماشاگران خونگرم گچسارنی حضور داشتند و

داریوش یزدی گفت :در مقابل تراکتور به جز نتیجه مسابقه همه چیز مورد رضایت ما و مجموعه باشگاه بود ، مهمترین اتفاق بازی با تراکتور حضور حداکثری تماشاگران بود که فراتر از پیشبینی ها در استادیوم حاضر شدند،سکوها را پرکردند،پشت فنس ها و هر جایی که فکرش را کنید تماشاگران خونگرم گچسارنی حضور داشتند و عاشقانه و بدون اینکه کوچکترین اهانتی به تیم حریف کنند تیم محبوب استانشان را تشویق کردند.

سرمربی نفتی ها اظهار داشت :اتفاق خوب و کم نظیری که روز ۳۰ آذر ماه در گچساران رخ داد به نطرم من یک حماسه استانی بود که در تاریخ ورزش این استان ماندگار خواهد شد .

وی ادامه داد :امیدوارم فدراسیون نشینان و پایتخت نشینان به خاطر پتانسل ها، امکانات سخت افزاری مناسب و نیروی انسانی با استعدادی که در گچساران وجود دارد نگاه ویژه تری به فوتبال و ورزش گچساران داشته باشند تا بتوانیم بیشتر و بیشتر موجب رونق فوتبال در این خطه از کشور شویم .

سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز تصریح کرد :مقابل تراکتور سازی مجموعه بازیکنان ما بالاتر از حد تیم ظاهر شدند و به طور مثال اگر در نیمه دوم فردی که تیمها را نمی شناخت و وارد استادیوم می شد اصلا نمیتوانست تشخیص دهد که تیم زرد پوش تیم لیگ دویی است و این موضوع و خوب بازی کردن بازیکنان ما باعث خوشحالی هواداران و مجموعه باشگاه نفت شد ،البته باید به این موضوع هم اشاره کنم که تعدادی از بازیکنان ما در این مسابقه فراتر از خودشان در زمین ظاهر شدند که امیدواریم در بازیهای لیگ نیز شاهد این عملکرد خوب باشیم.

وی گفت :از همه تماشاگران عزیز و فوتبال فهم گچسارانی که در آن هوای بارانی و سرد در ورزشگاه حضور یافتند و ما را مورد لطف و محبت خود قرار دادند تقدیر و تشکر فراوان می کنم و از همه آنها انتظار داریم در مسابقات لیگ دسته دوم هم ما را فراموش نکنند.

بازیکن اسبق استقلال تهران گقت: از کلیه مسئولین و تمام کسانی که در منظم برگزار شدن این مسابقه کوچکترین زحمتی کشیدند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه با نتایج خوبی که در لیگ دو کسب می کنیم بتوانیم باعث خوشحالی و رضایت آنها شویم .

وی ادامه داد :از کلیه اصحاب رسانه و خبرنگاران زحمتکشی که عاشقانه بازی جام حذفی مقابل تراکتورسازی را به خوبی پوشش خبری و تصویری دادند تقدیر و تشکر می کنم .

یزدی اظهار داشت :جام حذفی بعد از سوت پایان بازی توسط آقای کرمانشاهی برای ما به پایان رسید و انشالله فردا قبل از شروع تمرینات به کلیه مجموعه و بازیکنان گوشزد خواهیم کرد که جام حذفی ۹۵-۹۶ برای ما به پایان رسیده است و باید تمام تمرکز خود را معطوف لیگ دسته دوم کنیم تا با تلاش و کوشش بیشتر نتایج خوبی در لیگ کسب کنیم تا هم باعث خوشحالی هواداران گچسارانی شویم و و هم اینکه بتوانیم رضایت مجموعه نفت وگاز گچساران را جلب کنیم .

سرمربی نفت وگاز گچساران بیان کرد :از روز یکشنبه تمرینات به صورت منظم در گچساران آغاز می شود و تمام تمرکز ما بروی دیدار با بعثت کرمانشاه خواهد بود ،برنامه ای را هم تقدیم باشگاه کرده ایم که یک اردو آماده سازی نیز در این برنامه لحاظ شده است که اگر این اردو برپا شود کمک شایانی به تیم ما خواهد کرد .

داریوش یزدی در پایان در خصوص نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل نیز تصریح کرد :با پایان یافتن نیم فصل نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کرده ایم و با صحبت هایی که با باشگاه صورت گرفته به دنبال جذب ۳ یا ۴ بازیکن خوب هستیم تا بتوانیم نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم تا در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنیم ،به هر حال فوتبال هست و احتمال دارد در ادامه مسابقات برخی از بازیکنان در کنار نباشند و محترمانه از مجموعه ما جدا خواهند شد .

مقابل تراکتورسازی جایگاه فوتبال گچساران به همگان ثابت شد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 30642 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 4 دی 1395 ساعت ۱۸:۳۰:۰۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر