چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فتنه گران اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند/حصر بهترین پاداش برای حصر شده های فتنه 88 است

به گزارش کرونا نیوز ,،حجت الاسلام سید جواد خاضع  قبل از ظهر امروز در نشست گرامی داشت مراسم یوم الله ۹ دی، گفت: فتنه معانی مختلفی دارد و یک نوع امتحان سخت و پیچیده است وقوع فننه امتحانی برای ولایت پذیری مومنان است "امام صادق(ع) در برخی از احادیث خود فرموده اند از فتنه ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30636
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

کرونا :

فتنه گران اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند/حصر بهترین پاداش برای حصر شده های فتنه 88 است

به گزارش کرونا نیوز ,،حجت الاسلام سید جواد خاضع  قبل از ظهر امروز در نشست گرامی داشت مراسم یوم الله ۹ دی، گفت: فتنه معانی مختلفی دارد و یک نوع امتحان سخت و پیچیده است وقوع فننه امتحانی برای ولایت پذیری مومنان است "امام صادق(ع) در برخی از احادیث خود فرموده اند از فتنه ها استقبال کنید چرا که در فتنه ها افراد ستمگر هلاک و زمین از آنها پاک نمی شود".

وی بیان کرد: در سال ۸۸ فتنه ای رخ داد و باعث رسوایی منافقان و افرادی شد که دم از ولایت وفقیه و رهبری می زدند اما در عمل به گونه ای دیگر عمل کردند کسانی که این فتنه را راه انداختند خود را مدعی خط امام می دانستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد:  خط امام روشن بود اما فتنه گران در سال ۸۸ به مقابله با میراث حضرت امام آمدند و در روز قدس که روز جهانی مبارزه با استکبار است شعار نه غزه نه لبنان سردادند.

فتنه گران اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ فتنه گران نه  تنها ولایت فقیه بلکه آنها  اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند، گفت: مباحث زیادی در خصوص فتنه ۸۸ وجود دارد کاری به جناح های سیاسی نداریم اما فتنه ۸۸ تا همیشه خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و هیچ گونه مماشتی در این خصوص نباید انجام شود.

حجت الاسلام خاضع  با اشاره به اینکه  فتنه ۸۸ هیچگاه فراموش نمی شود، بیان کرد:  انسان باید بصیرت و تقوا داشته باشد و هنگام فتنه به رهبری و ولایت فقیه مراجعه کنند مقام معظم رهبری در جمهوری اسلامی ایران نایب امام عصر (عج) هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ در مقابل رهبری ایستاده بودند همان طرفداران طاغوت هستند در سال ۸۸ دیدیم که جبهه استکبار چگونه پشت سر فتنه گران ایستاده بودند در آن سال بحث تقلب در انتخابات بهانه بود حتی امکان وجود تقلبی در انتخابات وجود نداشت بحث اصلی و هدف اصلی آنها براندازی جمهوری اسلامی ایران بود این فتنه ۱۵ سال عقبه داشت و برنامه ریزی شده بود.

دولت و ملت، همدلی و هم زبانی
دنبال کنید

جریان های سیاسی نسبتشان را با فتنه گران مشخص کنید

وی با بیان اینکه اگر عاشورا را غدیر را فراموش کنیم ۹ دی را نیز فراموش می کنیم و این روز در راستای غدیر و عاشوراست، عنوان کرد: جریان های سیاسی نسبتشان را با فتنه گران و فتنه ۸۸ مشخص کنند ما نگفتیم که اصلاح طلبان فتنه گران هستند شاید فردی منحرف شده باشد بخاطر آن فرد ما یک جناح را محکوم نمی کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص افرادی که بخاطر فتنه ۸۸ در حصر هستند، گفت: کسانی که این حصر ها را غیر قانونی و ظالمانه می دانند آیا واقعا عقل دارند، جمهوری اسلامی ایران نهایت مهربانی را با این افراد داشته است اگر این افراد در سایر حکومت ها بودند شاید بارها و بارها محکوم و اعدام می شدند اما در این حکومت تنها دسترسی شان به جامعه و مردم کم شده است که دیگر فتنه گری نکنند و زمینه های آشوب را فراهم نکنند و گرنه برخوردی با آنها صورت نگرفته است وحصر بهترین پاداش برای این افراد بوده است.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به حقوق های نجومی در دستگاه های مختلف گفت: این حقوق های نجومی تداوم بحث فتنه است و با این کارهایشان می خواهند مردم و ملت ایران را از انقلاب مایوس و ناامید کنند.

وی ادامه داد: بحث فتنه که می شود بحث ۱۳ میلیون رای نیست این ۱۳ میلیون نفر که رای داده اند فتنه گر نیستند بلکه آنها با شرکت در انتخابات ثواب هم کرده اند اما برخی با حیله گری تقلب را مطرح کردند و مردم ترغیب شدند اما همین افراد در ۹ دی شرکت کردند و درس مهمی به خواص بی خاصیت و بی بصیرت دادند.

زمان آغاز کوچ عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
دنبال کنید

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها در خصوص ۹ دی موضع بگیرند و از مسئولان بخواهند که در خصوص ۹  صحبت کنند برخی اگر راست می گویند و از رهبری و ولایت فقیه دفاع می کنند فتنه گران ۸۸ را نام ببرند و در خصوص آنها توضیح دهند در سردرهای ادارت شان بنرهایی در خصوص ۹ دی نصب کنند.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به مراسم سال گذشته ۹ دی که در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار شد، افزود: آیت الله ملک حسینی چند روز بعد از آن مراسم از من پرسیدند مراسم چگونه برگزار شد من نیز در جواب گفتم حضور مردم در مراسم ۹ دی بسیار باشکوه بود اما حضور مسئولان استانی بسیار کم رنگ بود که بعد از این موضوع آیت الله ملک حسینی در سخنرانی هایی که داشتند بارها مسئولان را خطاب قرار دادند که چرا ۹ دی کمرنگ شده است آنها نیز در پاسخ باآوردن دلایل مختلف گفتند در ۹ دی سال بعد جبران می کنیم حالا ۹ دی آمد و مسئولان حضورشان را نشان دهند.

وی عنوان کرد: مراسم ۹ دی میثاق با ولایت و رهبری است و کسانی که حصرها را ظالمانه می دانند آیا کشته شدن آن افراد و جوانان در آن سال ظالمانه نبود.

 

حجت الاسلام خاضع ضمن  دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم یوم الله ۹ دی گفت: این مراسم روز پنجشنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار می شود و سخنران این مراسم کارمان باقری لنکرانی است.

انتهای پیام/د

فتنه گران اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند/حصر بهترین پاداش برای حصر شده های فتنه 88 است 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi