چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بردن سایت به حالت coming soon در وردپرس

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز وردپرسی. روزتون به خیر. امیدوارم که سلامت باشید یکی دیگر از آموزش های وردپرس را با من و دوستان عزیزم دنبال کنید. خب دوستان در این قسمت از آموزش وردپرس میخواهم به شما افزونه ای را معرفی کنم که با کمک آن می توانید سایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30632
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۶

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز وردپرسی. روزتون به خیر. امیدوارم که سلامت باشید یکی دیگر از آموزش های وردپرس را با من و دوستان عزیزم دنبال کنید. خب دوستان در این قسمت از آموزش وردپرس میخواهم به شما افزونه ای را معرفی کنم که با کمک آن می توانید سایت را به حالت coming soon ببرید. پس با ما همراه باشید.

 بردن سایت به حالت coming soon در وردپرس

خب دوستان بعد از اینکه سیستم مدیریت محتوا را راه اندازی کردیم به نصب قالب ها و شروع فعالیت ها و ساخت سایت و تکمیل آن می پردازیم. مطمئنا کسانی که با وردپرس کار می کنند این را می دانند که سایت به طور مداوم در حال تغییر است و این دید خوبی از نظر کاربران ندارد. مثلا ما یک وب سایتی داریم و تصمیم داریم که قالب وردپرس آن را تغییر دهیم و پایگاه داده را به روز کنیم و همچنین افزونه ای را که در سطح کاربری نمایان می شود را بارگذاری کنیم و… و مطمئنا وجه ی خوبی ندارد که همه ی این تغییرات را کاربران ببینند و منطقی ترین راه این است که این تغییر را از دید کاربران پنهان کنیم.

برای حل این مشکل می توانیم از صفحه ی در دست تعمیر و وردپرس coming soon استفاده کنیم. این صفحات را می توانیم در زمان هایی که گفتیم بر روی سایت قرار دهیم و در دید نمایش کاربر قرار دهیم تا موقعی که فعالیت ما تکمیل شود و از سایت رونمایی کنیم. در آموزش امروز می خواهیم یکی از افزونه های وردپرس coming soon را معرفی کنیم که قابلیت سفارشی سازی را دارد و کاربران بسیاری از آن استفاده می کنند .

مجموعه افزونه های Yoast Seo
دنبال کنید

شما عزیزان می توانید با کمک این افزونه وردپرس به آسانی و با سرعت یک صفحه ی در دست تعمیر بسازید و تا زمانی که در حال تعمیر و تغییر سایت خود هستید آن را برای نمایش کاربران قرار دهید. برای استفاده از این افزونه ابتدا به پیشخوان وردپرس رفته و افزونه را نصب و سپس فعال می کنیم. بعد از اینکه این افزونه را فعال سازی کردید می توانید گزینه ی “به زودی برمیگردیم” را مشاهده کنید که برای افزونه وردپرس coming soon است.

در منوی تنظیمات وردپرس گزینه ی coming soon setting را می بینید. حالا می توانید با کلیک روی این گزینه تنظیمات افزونه را انجام دهید. این گزینه دارای دو تب تنظیمات و نمایش است.

خب دوستان حالا برویم سراغ تنظیمات این افزونه :

  • فعال : تیک زدن این گزینه به معنای فعال کردن افزونه است.
  • تصویر: با کمک این گزینه می توانید تصویری برای لوگوی سایت یا هر تصویر دیگری را که میخواهید بگذارید را بارگذاری کنید.
  • توضیحات : در این گزینه می توانید توضیحاتی را در مورد بستن سایت یا حالت وردپرس coming soon بدهید.
  • اشتراک ایمیلی : اگر در وبسایت فیدبرنر اشتراک دارید می توانید با کمک این گزینه اشتراک ایمیلی خودتان را فعال کنید تا کاربران با وارد کردن ایمیل خودشان از سایت باخبر شوند.
  • رنگ پس زمینه : با تیک زدن این گزینه می توانید رنگی را که در بک گراند صفحه قرار می گیرد را مشخص کنید.
  • تصویر پس زمینه : اگر می خواهید تصویری را در بک گراند قرار دهید می توانید با کمک این گزینه آن را بارگذاری کنید.
تعداد 8 زندانی با پرداخت بدهی از زندان گچساران آزاد شدند
دنبال کنید

و همچنین بقیه ی موارد که انتخاب رنگ و فونت آن است.

حالا تنظیمات خود را ذخیره کنید. برای دیدن وردپرس coming soon روی تب نمایش کلیک کنید.

دانلود افزونه Ultimate Coming Soon Page

با آموزش های بعدی بیگ تم با ما همراه شوید . موفق و پیروز باشید .

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس چند منظورههک وردپرس

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi