جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برون بری اطلاعات از فروشگاه ووکامرسی

سلام دوستان عزیز. روزتان به خیر. حالتان خوب است؟ امیدوارم که خوب و سلامت باشید و آماده تا یکی دیگر از آموزش های ووکامرس را با من و دوستان عزیزم دنبال کنید. امیدوارم که این آموزش بتواند مشکلات شما را در این زمینه حل کند. خب دوستان در این قسمت از آموزش ووکامرس میخواهم افرونه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30627
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۱۴

سلام دوستان عزیز. روزتان به خیر. حالتان خوب است؟ امیدوارم که خوب و سلامت باشید و آماده تا یکی دیگر از آموزش های ووکامرس را با من و دوستان عزیزم دنبال کنید. امیدوارم که این آموزش بتواند مشکلات شما را در این زمینه حل کند. خب دوستان در این قسمت از آموزش ووکامرس میخواهم افرونه ای را به شما معرفی کنم که می توانید با کمکش اطلاعات را از فروشگاهی ووکامرسی برون بری کنید. پس به شما پیشنهاد می کنم که با ما همراه باشید.

 برون بری اطلاعات از فروشگاه ووکامرسی

همانطور که میدانید هر سایتی نیاز به درون ریزی از فایل های اکسل یا XML به فروشگاه اینترنتی دارد علاوه بر این ما نیاز داریم که گاهی اطلاعات را از فروشگاه اینترنتی خود برون ریزی کنیم و یا به عبارت دیگر راحت تر بیرون ببریم. زمان هایی وجود دارد که می خواهید یک لیست از اطلاعات حال قیمت یا حصول یا مشخصات هر محصول و … را به شکل یک فایل اکسل دربیاورید و آن را داشته باشید و یا به شکل ریز اطلاعات آن را چاپ کنید پس ما در هر سایتی نیاز به یک برون بر داریم. به همین خاطر افزونه های زیادی در ووکامرس وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید به شکلی که هر کدام برای یک محصولی برون بری می شوند. برای مثال برون بری اطلاعات محصول و برون بری قیمت ها یا همان لیستی از قیمت محصول و برون بری تصاویر و … .

در آموزش امروز می خواهیم یکی از پر کاربرد ترین برون بر ها را به شما معرفی کنیم. یکی از قابلیت های این افزونه ووکامرس این است که به ما کمک می کند که سفارشات فروشگاه را برون بری کنیم. برای مثال فرض کنید شما یک پیک را برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر می گیرید با انجام این کار می توانید یک لیست را تهیه کنید و برای تحویل محصول به او بدهید. نام این افزونه WooCommerce Simply Order Export است. برای استفاده از این افزونه به پیشخوان وردپرس بروید و افزونه را نصب کنید. بعد برای دیدن تنظیمات آن از منوی ووکامرس تب Export را ببینید. خب الان همه ی مواردی را که می خواهید در فایل برون بری شده باشد را علامت بزنید. برای مثال نام مشتری و آیدی مشتری و نام محصول و مقدار آن و … حالا اگر به پایین این بخش دقت کنید یک لینک آبی رنگی را با اسم “Advanced options” می بینید که دارای تنظیمات بیشتری است. در این قسمت می توانید اسم فایل خودتان را مشخص کنید و همینطور تعیین کنید که می خواهید در چه مرحله ای برون ریزی انجام شود. در حین سفارش یا بعد از تکمیل سفارش یا … .

مسمومیت ۱۴ دانش اموز در مدارس گچساران
دنبال کنید

 شما می توانید تاریخی را مشخص کنید که برون ریزی از همان تاریخ تا تاریخ مشخص شده انجام می شود. کاری که الان باید انجام دهید این است که روی دکمه ی Export order کلیک کنید تا اطلاعات مورد نظرتان را برون ریزی کند و به شکل فایل اکسل خروجی بگیرد. اگر میخواهید که اطلاعات و داده هایی از محصولات یا سفارشات را برون ریزی کنید می توانید با کمک افزونه ای که امروز معرفی کردیم این کار را انجام دهید.

دانلود افزونه  WooCommerce Simply Order Export

خب دوستان یکی دیگر از آموزش های ووکامرس هم همینجا به پایان رسید امیدوارم که توانسته باشید از این آموزش بهره ی لازم را ببرید و این آموزش توانسته باشد به شما کمک کند. اگر می خواهید با قالب وردپرس جدید و پوسته وردپرس جدید آشنا شوید در آموزش های بعد ما را همراهی کنید. با آرزوی موفقیت و پیورز برای شما همراهان عزیز.

منبع : بیگ تم ارائه دهنده قالب وردپرس تفریحیقالب وردپرس بازی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: بیگ تم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi