شماره : 30620
۵ / ۱۰ / ۱۳۹۵ - ۹:۳۴

نقش آفرینی همه گروه ها برای ایجاد نشاط سیاسی درجامعه ضروری است

به گزارش کرونا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری استان، فتاح محمدی در آیین تودیع فرماندار پیشین و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهمئی در شهر لیکک، افزود: وجود سلایق مختلف سیاسی زمینه رقابت در ابعاد مختلف توسعه را ایجاد می کند و یکی از ضروریات دستیابی به اهداف متعالی نظام و انقلاب خواهد

به گزارش کرونا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری استان، فتاح محمدی در آیین تودیع فرماندار پیشین و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهمئی در شهر لیکک، افزود: وجود سلایق مختلف سیاسی زمینه رقابت در ابعاد مختلف توسعه را ایجاد می کند و یکی از ضروریات دستیابی به اهداف متعالی نظام و انقلاب خواهد بود.

محمدی با اشاره به اصول مدیریتی در دین مبین اسلام، گفت: تغییر، تحول و دگرگونی‌ های مدیریتی یک امر طبیعی و ضروری برای رشد و توسعه در هر جامعه ای است.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری اظهار داشت: مسئولان اجرایی شهرستان بهمئی باید با تمام توان در بکارگیری سلایق مختلف سیاسی با ایجاد وحدت و انسجام برای رفع مشکلات و تنگناها بیش از پیش تلاش کنند.

در این مراسم علی اکبر فرهنگی نسب به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بهمئی معرفی و از خدمات سلطانعلی رحمانی فرماندار پیشین این شهرستان تجلیل شد.

فرهنگی نسب استاد دانشگاه، جانباز و پیش از این بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی بود.

شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

فتاح محمدی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 30620 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 5 دی 1395 ساعت ۰۹:۳۴:۲۲
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر