چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش آفرینی همه گروه ها برای ایجاد نشاط سیاسی درجامعه ضروری است

به گزارش کرونا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری استان، فتاح محمدی در آیین تودیع فرماندار پیشین و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهمئی در شهر لیکک، افزود: وجود سلایق مختلف سیاسی زمینه رقابت در ابعاد مختلف توسعه را ایجاد می کند و یکی از ضروریات دستیابی به اهداف متعالی نظام و انقلاب خواهد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۹:۳۴

کرونا :

نقش آفرینی همه گروه ها برای ایجاد نشاط سیاسی درجامعه ضروری است

به گزارش کرونا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری استان، فتاح محمدی در آیین تودیع فرماندار پیشین و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهمئی در شهر لیکک، افزود: وجود سلایق مختلف سیاسی زمینه رقابت در ابعاد مختلف توسعه را ایجاد می کند و یکی از ضروریات دستیابی به اهداف متعالی نظام و انقلاب خواهد بود.

محمدی با اشاره به اصول مدیریتی در دین مبین اسلام، گفت: تغییر، تحول و دگرگونی‌ های مدیریتی یک امر طبیعی و ضروری برای رشد و توسعه در هر جامعه ای است.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری اظهار داشت: مسئولان اجرایی شهرستان بهمئی باید با تمام توان در بکارگیری سلایق مختلف سیاسی با ایجاد وحدت و انسجام برای رفع مشکلات و تنگناها بیش از پیش تلاش کنند.

در این مراسم علی اکبر فرهنگی نسب به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بهمئی معرفی و از خدمات سلطانعلی رحمانی فرماندار پیشین این شهرستان تجلیل شد.

فرهنگی نسب استاد دانشگاه، جانباز و پیش از این بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی بود.

شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک با جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

فتاح محمدی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi