پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نظام جدید بین الملل در حال شکل گیری است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: با توجه به تحولات سال های اخیر در سطح جهان، نظام جدید بین الملل در حال شکل گیری است. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ سرهنگ پاسدرا رضا سامی در همایش ملازمان حرم مراغه افزود: اکنون دنیا در حال تبدیل شدن به چند قطبی بوده و نظام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30609
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: با توجه به تحولات سال های اخیر در سطح جهان، نظام جدید بین الملل در حال شکل گیری است.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ سرهنگ پاسدرا رضا سامی در همایش ملازمان حرم مراغه افزود: اکنون دنیا در حال تبدیل شدن به چند قطبی بوده و نظام مقدس اسلامی و جغرافیای جهان اسلام هم با هدایت و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری به یکی از بزرگترین قطب های جهانی در حال تبدیل شدن است.

وی با اشاره به شکل گیری گروه های تروریستی و تکفیری به عنوان مزدوران نظام استکبار و صهیونیسم جهانی اظهار کرد: داعش به عنوان یکی از این گروه هیا جنایتکار، زاییده فکری غرب و آمریکا ست .

وی ادامه داد: هدف دشمنان قسم خورده اسلام ، تسخیر جهان اسلام بود نه تسخیر سوریه و عراق که این امر در تحولات اخیر در منطقه به وضوح مشاهده شده است.

وی اضافه کرد: توطئه های نظام سلطه به سرکردگی آمریکا،عملیات پلکانی بود که هدفی جز ضربه زدن به نظام اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه نداشت.

سامی گفت: اسلام نیاز به سرباز دارد چه این سرباز در سوریه از حرم اهل بیت (س) دفاع کند و چه سربازانی مانند شما که امروز برای پشتیبانی از سربازان اسلام قدم برداشته اید و فعالیت می کنید.

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به کمک های بانوان این شهرستان برای کمک به جبهه مقاومت در سوریه افزود: در یک ماه گذشته ۸۰۰ عدد کلاه توسط این بانوان برای مدافعان حرم بافته شده است.

تعمیرات یخچال های ایرانی
دنبال کنید

وی ادامه داد : بانوان این شهرستان در کنار بافت کلاه ۲ هزار ۵۰۰ جفت دستکش ، جوراب و شال برای مدافعان حرم در سوریه بافته اند .

سرهنگ رضا سامی افزود : بانوان بسیجی در قالب پایگاههای مقاومت ۲ هزار تخته پتو ، ۱۰۰ عدد بالشت به جبهه مقاومت و مردم آواره سوریه اهدا کرده اند .

وی گفت : خواهران بسیجی در مراغه از ابتدای سال ۴۰۰ میلیون ریال پول نقد کمک کرده اند .

فرمانده سپاه ناحیه مراغه ، با بیان اینکه دومین مرحله کمک های مردمی به سوریه آماده ارسال است افزود : مردم مراغه از ابتدای سال بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مدافعان حرم و مردم آوراه سوریه کمک کرده اند .

سامی افزود : این اقلام شامل ، پتو ، لباس ، لحاف و تشک ، لوازم خانگی و مواد غذایی هفته آینده برای مدافعال ارسال شود .

 

 

منبع : سپاه عاشورا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi