جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تدوین منشور حقوق شهروندی گامی بزرگ در راستای اعتلای فرهنگ است

به گزارش کرونا نیوز ، سید موسی خادمی بعدازظهر شنبه در نشست با مسئولان فرهنگ و ارشاد استان، افزود: دولت در این منشور اصول انقلاب اسلامی را احیا کرده  و این منشور برگرفته از قانون، انقلاب، فرمایشات و بیانات  بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30601
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

کرونا :

تدوین منشور حقوق شهروندی گامی بزرگ در راستای اعتلای فرهنگ است

به گزارش کرونا نیوز ، سید موسی خادمی بعدازظهر شنبه در نشست با مسئولان فرهنگ و ارشاد استان، افزود: دولت در این منشور اصول انقلاب اسلامی را احیا کرده  و این منشور برگرفته از قانون، انقلاب، فرمایشات و بیانات  بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولت فرهنگ است، اظهار داشت: تعامل، وحدت و  اعتدال از ویژگی های دولت تدبیر وامید است، و قرار دادن گروه های مختلف در کنار یکدیگر، ایجاد وحدت در سطوح مختلف جامعه از جمله کارهای فرهنگی است، که دولت تدبیر و امید انجام می دهد.

خادمی گفت: به رغم محدودیت های بودجه ای فعالیت های بسیار شایسته ای در زمینه های مختلف، به خصوص مباحث فرهنگی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نیاز است تقویت حوزه های فرهنگی انجام بگیرد، عنوان داشت:  واقعیت های کارهای فرهنگی انجام شده دولت بیان، و به جامعه عرضه شود.

استاندار عنوان کرد: نگاه دولت به فرهنگ مثبت و مطلوب است، و تعامل و همکاری دستگاه ها باید برای رشد وتوسعه فرهنگی انجام شود.

وی با بیان اینکه نوع نیازها در جامعه به سمت نیاز های فرهنگی در حال حرکت است، افزود: برگزاری یادمان ملی حسین پناهی از جمله برنامه های مورد تاکید برای برگزاری هرچه بهتر و با برنامه ریزی است.

خادمی با اشاره به مشکلات پیش روی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشکلات زیرساختی، امکانات و محدودیت های مالی و منابعی از جمله این مشکلات است، که علیرغم آن کارهای شایسته ای انجام می شود.
خادمی به بازدید مناطقی از  شهرستان بویراحمد اشاره و افزود: در دولت تدبیر وامید در شرایطی که وضعیت مالی مناسبی وجود ندارد، فعالیت های عمرانی و توسعه ای از جمله جاده سازی، شبکه های برق و گاز رسانی به نقاط مختلف به راحتی قابل مشاهده است.

نخستین یادواره شهدای روحانی کهگیلویه برگزار می‌شود
دنبال کنید

موسی خادمی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi