شماره : 30565
۳ / ۱۰ / ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

رییس جمهوری بیشکک را به مقصد تهران ترک کرد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در سفر به قرقیزستان، با آلماس بیک آتامبایف رییس جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد و در نشست مشترک هیات های عالی رتبه دو کشور نیز حضور یافت. همچنین در حضور روسای جمهور ایران و قرقیزستان پنج  موافقتنامه و یادداشت تفاهم همکاری توسط مقامات و مسئولان دو کشور

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در سفر به قرقیزستان، با آلماس بیک آتامبایف رییس جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد و در نشست مشترک هیات های عالی رتبه دو کشور نیز حضور یافت.

همچنین در حضور روسای جمهور ایران و قرقیزستان پنج  موافقتنامه و یادداشت تفاهم همکاری توسط مقامات و مسئولان دو کشور به امضا رسید و بیانیه مشترک دو کشور و برنامه همکاری های بلند مدت تهران – بیشکک منتشر شد.

رییس جمهوری در سفر به کشورهای ارمنستان و قزاقستان و در دیدار با روسای جمهور و مقامات عالی رتبه این دو کشور راههای توسعه مناسبات و همکاری های همه جانبه فی مابین را با آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

<%title%/>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 30565 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 3 دی 1395 ساعت ۱۵:۱۸:۴۳
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر