شماره : 30557
۳ / ۱۰ / ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

برگزاری مسابقه حفظ قرآن با محوریت سوره‌های الرحمن و حشر

دومین دوره از مسابقات قرآنی شهرستانی مساجد خرم‌آباد در رشته حفظ قرآن با محوریت سوره‌های «الرحمن» و «حشر»، با همکاری دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و کانون فرهنگی و هنری ولی‌المتقن(ع) خرم‌آباد برگزار می‌شود. به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

برگزاری مسابقه حفظ قرآن با محوریت سوره‌های الرحمن و حشر

دومین دوره از مسابقات قرآنی شهرستانی مساجد خرم‌آباد در رشته حفظ قرآن با محوریت سوره‌های «الرحمن» و «حشر»، با همکاری دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و کانون فرهنگی و هنری ولی‌المتقن(ع) خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش کرونا نیوز پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان،منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان، گفت: دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در نظر دارد در قالب برنامه های هفته قرآن و عترت لرستان و با همکاری کانون فرهنگی و هنری ولی‌المتقن(ع) مسجد امیر المومنین(ع) خرم‌آباد، دومین دوره از مسابقات قرآنی شهرستانی مساجد خرم‌آباد در رشته حفظ قرآن را برگزار کند.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات حفظ قرآن‌کریم با محوریت دو سوره مبارکه «الرحمن» و «حشر» ویژه عموم مردم شهرستان خرم‌آباد، سومین روز از هفته قرآن و عترت، ۱۷ دی‌ماه امسال مصادف با ولادت با سعادت امام حسن‌عسگری(ع) برگزار می‌شود.
احمدی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۵ دی‌ماه امسال با حضور در مسجد امیر المومنین(ع) واقع در شهرک پارسیلون خرم‌آباد برای نام‌نویسی اقدام و یا با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۶۹۰۳۱۹۶ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۴۰۹۰۹۰۰ تماس بگیرند و یا به آدرس اینترنتی، masajed.ali@chmail.ir مراجعه کنند.
یادآور می‏ شود، نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان و نوجوان مهم‌ترین هدف و رویکرد این برنامه قرآنی اعلام شده است.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 30557 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 3 دی 1395 ساعت ۱۵:۱۷:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر