حل مشکل خرابی تصاویر مطالب وردپرس در فیسبوکReviewed by مرضیه on Dec 10Rating: 1.5حل مشکل خرابی تصاویر مطالب وردپرس در فیسبوکاغلب افراد از مشکل خرابی تصاویر هنگام به اشتراک گذاشتن مقاله در فیسبوک شکایت میکنند. در این مقاله ما به شما حل این مشکل را آموزش میدهیم.

حل مشکل خرابی تصاویر مطالب وردپرس در فیسبوک

حل مشکل خرابی تصاویر مطالب وردپرس در فیسبوک

اغلب افراد از مشکل خرابی تصاویر هنگام به اشتراک گذاشتن مقاله در فیسبوک شکایت میکنند. در این مقاله ما به شما حل این مشکل را آموزش میدهیم.

چرا فیسبوک تصاویر خراب را لود نمی کند؟

دلایل زیادی وجود دارد که از برداشتن تصویر در فیسبوک جلوگیری میکند یکی از این دلایل داشتن چندین تصویر در تگ og:image است همان جاییکه که تصویر برجسته از بقیه تصاویر کوچکتر است. فیسبوک از تگ نمودار گسترش استفاده میکند و اکثر افزونه های وردپرس مانند WordPress SEO by Yoast آنها را بصورت خودکار در سایت شما برای جلوگیری از مشکل خرابی تصویر اضافه میکنند.

دلایل دیگر ذخیره افزونه،مشکل CDN و از دست رفتن نمودار باز متا تگ برای تصاویر میباشد. حدس زدن دلیل این مشکل سخت است چون در هنگام استفاده از ابزار اشکال زدایی پیام خطای خاصی نمایش داده نمیشود.

آپلود دستی تصاویر خراب

اگر مقاله ای در فیسبوک به اشتراک گذاشتید و تصویر درست را برنداشت شما باید روی لینک upload برای آپلود تصویری که میخواهید استفاده کنید کلیک کنید.

تنظیمات تصویر

تصویری که آپلود کردید در بخش تصاویر فیسبوک شما ذخیره میشود و اگر بخواهید میتوانید تصویر را حذف کنید. فیسبوک تصویری آپلود شده ی شما را بعنوان تصویر کوچک در جدول زمانی شما نمایش میدهد. اما این راه حل برای دیگر کاربران موثر نیست یعنی اگر دیگر کاربران مقاله شما ا به اشتراک بگذارند ممکن است هنوز تصویر نادرست را نشان دهد که این فاجعه هست!

نحوه استفاده صحیح از آن Call To Action
دنبال کنید

پیغام به فیسبوک برای استفاده از تصویر انتخابی شما

اگر از افزونه WordPress SEO by Yoast استفاده میکنید میتوانید براحتی یک تصویر کوچک خاص برای فیسبوک تنظیم کنید. زمان نوشتن پست اسکرول را پایین بیاورید تا به جعبه Yoast SEO زیر ویرایشگر پست بیایید و روی تب social کلیک کنید. در آنجا گزینه ای برای آپلود تصویر کوچک برای فیسبوک خواهید دید.

تصویر yseo

تصویر فیسبوک خود را در آنجا اضافه کنید که مسائل در اکثر موارد حل میشود. اما اگر به نشان دادن تصویر نادرست ادامه داد باید کش فیسبوک را مجددا تنظیم کنید.

استفاده از ابزار اشکال زدایی فیسبوک

ابزار اشکال زدایی فیسبوک یک راه راحت برای عیب یابی مسائل میباشد. آدرس پست وردپرس خود را در ابزار اشکال زدایی کپی کنید. رایجترین خطایی که میبینید مانند زیر است:

می توانید خطای نمایشی را ترجمه کرده و آنرا اصلاح کنید. به همین راحتی!

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.