جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۴ تمرین ذهنی برای مدیریت زمان خود

مدیریت زمان یکی از گام های اولیه موفقیت است. اگر شما بتوانید مدیریت زمان شبانه روزی خود را بدست بگیرید ، می توانید برنامه ریزی خاص خود را روی آن اعمال کنید. امروز برای شما ۴ تمرین ذهنی برای مدیریت زمان معرفی میکنیم . با تمرین هروزه می توانید کنترل موفقی روی زمان خود داشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30470
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

کرونا :

۴ تمرین ذهنی برای مدیریت زمان خود
۴ تمرین ذهنی برای مدیریت زمان خود

مدیریت زمان یکی از گام های اولیه موفقیت است. اگر شما بتوانید مدیریت زمان شبانه روزی خود را بدست بگیرید ، می توانید برنامه ریزی خاص خود را روی آن اعمال کنید. امروز برای شما ۴ تمرین ذهنی برای مدیریت زمان معرفی میکنیم . با تمرین هروزه می توانید کنترل موفقی روی زمان خود داشته باشید.

رفتارهای مدیریت زمان یک موضوع انتخابی است :

شما هستید که انتخاب می کنید که کارآمد باشید یا آشفته . این شما هستید که انتخاب میکنید وقتتان را روی کارهای با ارزش تلف کنید که اهمین بسیاری برای شما دارنند. یا انتخاب می کنید وقت خود را مشغول کارهای بی ارزشی کنید که هیچ فایده ای برای شما ندارد. شما انتخاب میکنید مثبت باشید یا منفی.شما همیشه آزاد هستید که کیفیت زندگی خود را انتخاب کنید.برای شروع بر برنامه نویسی قبلی خود غلبه کنید. کارهایی را که نتوانستید انجام بدید….


فقط اعضای طلایی می‌توانند مطلب را به صورت کامل ببینند.

اگر قبلا عضو این بخش شده‌اید لطفا از ستون سمت راست وارد حساب خود شوید.

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: رمیم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi