چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شب یلدای کهگیلویه وبویراحمدی ها با طعم برف و باران

به گزارش کرونا نیوز , ، این سامانه بارشی در مناطق گرمسیری باعث بارش باران و در مناطق سردسیری استان و ارتفاعات  به صورت برف است. در قسمت هایی از شهر یاسوج نیز امشب برف بارید و باعث لغزندگی معابر و جاده های ارتباطی شد. بارش برف و باران  در شب یلدا باعث خوشحالی شهروندان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30427
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

کرونا :

شب یلدای کهگیلویه وبویراحمدی ها با طعم برف و باران

به گزارش کرونا نیوز , ، این سامانه بارشی در مناطق گرمسیری باعث بارش باران و در مناطق سردسیری استان و ارتفاعات  به صورت برف است.

در قسمت هایی از شهر یاسوج نیز امشب برف بارید و باعث لغزندگی معابر و جاده های ارتباطی شد.

بارش برف و باران  در شب یلدا باعث خوشحالی شهروندان و کشاورزان کهگیلویه و بویراحمدی شد و موجی از شادی و خوشحالی را برای مردم به ارمغان آورد.

بارش های اخیر استان تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز دهدشت ۹٫۱ ،قلعه رییسی ۸٫۵، چرام ۸ ، یاسوج ۷٫۳ ، لیکک ۵٫۶ ، سی سخت ۳٫۸، دوگنبدان ۲٫۳، باشت ۱٫۵ و امامزاده جعفر ۱٫۴ میلی متر بوده است.

بخشدار سرفاریاب از توابع شهرستان چرام گفت: به دلیل بارش سنگین برف، جاده سرفاریاب – باغچه سادات به سمت یاسوج در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شده است.

سید غلامحسین آتش سودا اظهار داشت: شماری از خودروهای در حال عبور از این مسیر به دلیل نداشتن امکانات از جمله زنجیر چرخ گرفتار شدند. 

وی ادامه داد: رانندگان تا اطلاع ثانوی از حرکت در این مسیر خودداری کنند. 

آتش سودا با اشاره به حضور فعال نیروهای راهداری در این جاده عنوان کرد: تردد وسایط نقلیه تا عصر امروز با زنجیر چرخ امکان پذیر بود که به علت برودت هوا و سرمای زیاد جاده هم اینک مسدود شده است. 

وی افزود: نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر های برفگیر این جاده هستند. 

سامانه جدید بارشی که از امروز ظهر وارد استان شده به صورت بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیری با بارش برف همراه بوده و تا صبح فردا ادامه خواهد داشت. 
جاده سرفاریاب – باغچه سادات به یاسوج ۱۶۲ کیلومتر طول دارد و مسیر یاسوج به دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه را به هم وصل می کند. 

اعلام جدول اکران فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فجر در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

انتهای پیام/۲۰۰

 

 

شب یلدای کهگیلویه وبویراحمدی ها با طعم برف و باران 3

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi