جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نخستین پیام مدیرعامل نفت و گاز گچساران به کارکنان شریف این شرکت

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اولین روز کاری خود پیامی به کارکنان شریف این شرکت صادر کرد. در متن این پیام آمده است؛ سلام علیکم خداوند متعال را سپاسگزارم در یکی از بهترین روزهای خدا که مصادف است با میلاد باسعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع )

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30097
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

کرونا :

نخستین پیام مدیرعامل نفت و گاز گچساران به کارکنان شریف این شرکت

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در اولین روز کاری خود پیامی به کارکنان شریف این شرکت صادر کرد.
در متن این پیام آمده است؛
سلام علیکم
خداوند متعال را سپاسگزارم در یکی از بهترین روزهای خدا که مصادف است با میلاد باسعادت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع ) یکبار دیگر افتخار خدمتگزاری در قلب نفت ایران و یکی از سنگرهای مهم اقتصادی کشور را برای این حقیر فراهم نمود تا بتوانم در کنار شما همکاران و یاران قدیمی و نیروهای جدید انجام وظیفه نمایم..
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به لحاظ قدمت و نقش ویژه آن ،در صنعت نفت ایران و بالطبع در اقتصاد کشور موجب سربلندی یکایک کارکنان این شرکت است..
کارکنانی که به گواه تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و در تداوم آن نیز سرافرازانه در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریده‌اند و تا امروز نیز با تکیه بر توان داخلی در مقابل تحریم‌ها ایستاده‌اند و از آن فرصتی برای خودکفایی رقم زده‌اند..

امروز باید گفت گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب نقش بی بدیلی در اقتصاد ایران و منطقه دارد و بی شک حضور و خدمت صادقانه جهادی در این مجموعه بزرگ اقتصادی و صنعتی به ما ارزانی شده است تا بتوانیم در سنگر اقتصاد ایران اسلامی گام برداریم..
اینجانب که افتخار این را داشته ام که در سال‌های نه چندان دور کنار شما در بام نفتی ایران خدمت کنم ؛ برهمین اساس به نقش این شرکت بزرگ به عنوان دومین تولید کننده نفت جنوب آگاهم و امیدوارم بتوانیم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بنام (( اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل )) نامگذاری شده است در این سنگر اقتصادی سربلند خارج شویم و مطمئن هستم این مهم با روحیه جهادی و تلاش مضاعف و با همدلی شما عزیزان رقم خواهد خورد که اگر چنین شود شاید توانسته باشیم روح شهدا را از خود راضی کنیم..
برخود لازم می دانم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب به اینجانب بتوانیم در کنار هم با وحدت رویه و با نگاه به شایسته سالاری و بهره گیری از تمامی نیروهای کارآمد و دلسوز در تداوم سیاست های بالادستی مناطق نفت خیز جنوب و وزارت نفت گام برداریم. .
امید وارم در سایه توجهات حضرت باری تعالی و با اراده بلند شما در ادامه مسیر شاهد نقش آفرینی بیش از پیش صنعت نفت گچساران در اقتصاد کشور باشیم.

خدمت سربازی ۲۴ ماه شد/ کاهش خدمت سربازان در مناطق غیربومی
دنبال کنید

ان شاء‌الله.
هوشنگ صیدالی
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi