جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کاهش نرخ تلفات انرژی در استان بیشتر از سایر استانهای کشور است

به گزارش کرونا نیوز ، نادرجانی پور ظهر چهارشنبه در نشست بررسی پروژه های کاهش تلفات و خدمات امور مشترکین افزود: نرخ تلفات انرژی در سال ۹۳ معادل ۲۴ درصد بود که این نرخ در سال گذشته به ۱۳ درصد کاهش یافته است. وی بیان داشت: جمع آوری بیش از ۱۰ هزار انشعاب غیرمجاز، تعویض

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30031
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

کرونا :

کاهش نرخ تلفات انرژی در استان بیشتر از سایر استانهای کشور است

به گزارش کرونا نیوز ، نادرجانی پور ظهر چهارشنبه در نشست بررسی پروژه های کاهش تلفات و خدمات امور مشترکین افزود: نرخ تلفات انرژی در سال ۹۳ معادل ۲۴ درصد بود که این نرخ در سال گذشته به ۱۳ درصد کاهش یافته است.

وی بیان داشت: جمع آوری بیش از ۱۰ هزار انشعاب غیرمجاز، تعویض بیش از ۱۱ هزار کنتور معیوب و تبدیل شبکه های سیمی به کابلی به طول بیش از ۵۰ کیلومتر از راههای کاهش نرخ تلفات انرژی در استان بوده است.

جانی پور همچنین از رشد هشت درصدی مصرف برق در استان خبر داد وگفت: مصرف برق در سال گذشته در استان یک میلیون و ۱۳۰ هزار مگاوات بوده که این میزان در هشت ماهه امسال به یک میلیون و ۲۲۴ هزار مگاوات رسیده است.

بازسازی شبکه برق رسانی آسیب دیده در سیل لامرد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi