پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج فناور برتر کشور در سال 95 شد

    در مراسمی با حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری ودکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهور ، از پژوهشگران و فناوران برگزیده و ایده های برترتجلیل شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، در هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده و دوازدهمین جشنواره ایده های برتر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30009
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

کرونا :

عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج فناور برتر کشور در سال 95 شد

 

 

در مراسمی با حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری ودکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس ‌جمهور ، از پژوهشگران و فناوران برگزیده و ایده های برترتجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، در هفدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده و دوازدهمین جشنواره ایده های برتر و استارت آپ های دانشگاهی موسوم به شتاپ از پژوهشگران و فناوران برگزیده و ایده های برتر تقدیر شد.

براساس این گزارش، اسامی فناوران برتر امسال به شرح ذیل است:

ابوالفضل میرحسینی از پارک علم و فناوری استان یزد، مصطفی ملک جعفریان از پارک علم و فناوری خراسان رضوی، علیرضا منفرد از دانشگاه یاسوج، مسعود ریاضی از پارک علم و فناوری فارس و هیوا خالدی از شرکت ملی گاز ایران موفق به کسب عنوان فناور برتر سال ۹۵ شدند.

گفتنی است دکتر علیرضا منفرد دانشیار گروه گیاهپزشکی دانشگاه یاسوج است که توانسته با پژوهش بر روی زنبورهای گرده افشان ایران مقالات متعددی در سطح بین المللی منتشر نماید.این عضو هیات علمی هم اکنون عضو هیات تحریریه یکی از نشریات معتبر حشره شناسی کشورفرانسه نیزمیباشد.

روابط عمومی دانشگاه یاسوج ،این توفیق علمی را به ایشان وهمه اعضای دانشگاه یاسوج تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیقات بیش ازپیش دارد.

 

محمود آرام/۱

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi