شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرعت لاک پشتی اینترنت و اختلال شبکه تلفن همراه در یاسوج صدای شهروندان را درآورد/ تغییر ساختار شبکه عامل اختلال در تلفن همراه

به گزارش کرونا نیوز , ، از روزهای گذشته تاکنون قطعی و سرعت بسیار پایین اینترنت و اختلال در شبکه های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج موجی از نگرانی را برای کاربران اینترنت و مشترکان تلفن همراه به وجود آورده است. سرعت لاک پشتی اینترنت در یاسوج به حدی پایین است که بسیاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش کرونا نیوز , ، از روزهای گذشته تاکنون قطعی و سرعت بسیار پایین اینترنت و اختلال در شبکه های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج موجی از نگرانی را برای کاربران اینترنت و مشترکان تلفن همراه به وجود آورده است.

سرعت لاک پشتی اینترنت در یاسوج به حدی پایین است که بسیاری از کاربران برای مشاهده اخبار و اطلاعات و تصاویر در فضای اینترنت ساعت ها وقت صرف می کنند و در آخر نیز با قطعی اینترنت مواجه می شوند.

علت این قطعی های مکرر و سرعت بسیار پایین اینترنت در حالی در استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع می پیوندد که در این استان بسیاری از فعالیت های دانشجویان در حوزه تحقیقات و خدمات رسانی به شهروندان در دستگاه های اجرایی و بانک ها از این طریق انجام می شود.

اختلال در شبکه تلفن همراه نیز از دیگر معضلاتی است که چند روزی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج موجب گلایه مندی شهروندان شده است.

رئیس ارتباطات سیار شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اختلال در شبکه همراه اول در استان به خبرنگار صبح زاگرس گفت: ساختار شبکه ارتباطی استان تحت عنوان فاز ۷ سیار ، از ابتدای مهرماه امسال در دستور کار شرکت مخابرات استان قرار گرفته و ۶۶ سایت (۳ جی)، ۶۶ سایت (۴ جی) و ۱۱۱ سایت سوآپ (۲ جی) در این تغییر ساختار انجام می شود.

 کرامت الله نیک اقبالی افزود: باتوجه به اینکه در سایت های (فور جی) آنتن ها به طور کامل تعویض می شود، این موضوع باعث اختلال در شبکه می شود.

وقتی پژوهش برای مدیران کهگیلویه و بویراحمد اهمیت ندارد
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه سایت هایی که به (۴ جی) تغییر داده می شوند آنتن آنها به طور کامل تعویض می شود و آنتن جدید جایگزین خواهد شد، گفت: به دلیل این تغییرات زوایای آنتن ها و تایلت نیز تغییر می کند که به صورت موردی در شبکه اختلالاتی ایجاد و تلاش می شود تا این اختلالات به حداقل برسد. 

نیک اقبالی با اشاره به اینکه در دو ماه گذشته اجرای فاز ۷ سیار، شرکت مخابرات استان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: پیش بینی می شود تا دو ماه آینده این طرح به صورت کامل در استان انجام شود.

وی ابراز داشت: در مدت اجرای این طرح به دلیل تعویض آنتن ها اختلالاتی در شبکه ایجاد می شود که از شهروندان بابت این اختلالات عذرخواهی می کنیم.

 رئیس ارتباطات سیار شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سایت های همراه اول استان به خاطر افزایش پهنای باند و ارایه سرویس های جدید به مشتریان مجهز به فیبر نوری می شوند.

نیک اقبالی به بحث سرقت از سایت ها و تجهیزات مخابراتی در استان نیز گفت: با تلاش و همکاری مردم و نیروی انتظامی سرقت از تجهیزات مخابرات در کهگیلویه و بویراحمد کاهش پیدا کرده است که از شهروندان و نیروی خدوم انتظامی استان قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/۲۰۰

 

 

 

اخبار مرتبط

  • مستند "یاسوج – کهگیلویه و بویر احمد" + فیلم


  • کهگیلویه و بویراحمد در روز عاشورای حسینی غرق ماتم و عزا شد


  • استقبال از رئیس جمهور در یاسوج / تصاویر

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

http://sobhezagros.ir/News/80930.html

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi