سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

این روزها رسم است / نگویید برنامه تاجگردون یا استاندار

تاجگردون نماینده گچساران و باشت در جلسه شورای اداری گفت: اگر چه این روزها رسم است هر کسی جزیره ی خودش را جدا کند ولی واقعیت امر آن است که همه ی ما در یک کشتی هستیم . وی با اشاره به مشکلات اجتماعی و فرهنگی افزود: اگر آسیب اجتماعی یا فرهنگی پیش بیاید دیگری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29734
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۳۷

کرونا :

این روزها رسم است / نگویید برنامه تاجگردون یا استاندار

تاجگردون نماینده گچساران و باشت در جلسه شورای اداری گفت: اگر چه این روزها رسم است هر کسی جزیره ی خودش را جدا کند ولی واقعیت امر آن است که همه ی ما در یک کشتی هستیم .
وی با اشاره به مشکلات اجتماعی و فرهنگی افزود: اگر آسیب اجتماعی یا فرهنگی پیش بیاید دیگری را مسئول می دانیم و اگر در اقتصاد و اشتغال مشکلی پیش بیاید هر کسی زور می زند که بگوید در جناح دیگری فساد بیشتر بوده است.
تاجگردون با اشاره به شفافیت سازی در جامعه گفت : شفافیت در هر جامعه ای در هر عرصه ای لازم است و شاید آسیب هایی که در طول انقلاب خوردیم ناشی از عدم شفافیت بود.
وی افزود: این روزها در جامعه ما کسی نمی گوید چرا کاری نمی کنید؟ بلکه می گویند چرا فلان خلاف را کرده اید؟!
نماینده گچساران و باشت در خصوص وظایف نماینده گفت : من به عنوان نماینده ی مجلس وظیفه ام مشارکت در قانون گزاری یا به عبارتی تدوین قانون خوب است و بعد هم نظارت بر قانون و نظام اجرایی است.
تاجگردون از تریبون دارها خواست با داشتن اطلاعات و داده های مناسب صحبت کنند.
وی با اشاره به مدیران شهرستان گفت : نگویید برنامه ی تاجگردون یا استاندار ، من گفتم این برنامه پیشنهادی من است و اگر شما برنامه ای دارید ارائه دهید .
من به عنوان نماینده و ناظر این شهرستان می خواهم ببینم با برنامه نمی توانید جلو بروید یا برنامه جلو نمی رود ، ۲ ماه تا یک سال صبر می کنیم بعد از آن نباید برای کار مردم صبر کرد ، نتیجه آن این می شود ( تاجگردون به لیست خودکشی در گچساران اشاره می کند ) . اگر یک نهاد اجتماعی ضعیف عمل کند نتیجه این می شود.
تاجگردون با اشاره به خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت : دوست داریم ارتباط که بین استان و شهرستان است ارتباط منصفانه باشد یعنی خش و خاشاکی که بین این ارتباط هست را بردارید اگر بودجه ای مثلا ۱۰۰ میلیون تومان برای اداره ای در نظر گرفته می شود ، ۱۰۰ میلیون به آن اداره برسد نه در آخر ۱۰ میلیون برسد.
تاجگردون در مثالی افزود : بچه به پدرش می گوید : بابا ۱۰ تومان داری به من بدهی ؟
پدر می گوید : ۸ تومان را می خواهی چکار کنی ؟ ۶ تومان بیشتر به تو نمی دهم ،بیا این ۴ تومان را بگیر و یک تومان می گزارد گف دست بچه …… .

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi