جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

داریوش یزدی : مقابل کیمیا فرایند به دنبال سه امتیاز هستیم

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی تصریح کرد: شناخت خوبی از کیمیا فرایند داریم ،نسبت به بازی اولی که با این تیم انجام دادیم تغییراتی در ترکیب خود داشته است که البته ما هم از این موضوع بی اطلاع نیستیم . وی ادامه داد:آنالیز خوبی از این تیم انجام داده ایم ،نقاط قوت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29630
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

کرونا :

داریوش یزدی : مقابل کیمیا فرایند به دنبال سه امتیاز هستیم

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،داریوش یزدی تصریح کرد: شناخت خوبی از کیمیا فرایند داریم ،نسبت به بازی اولی که با این تیم انجام دادیم تغییراتی در ترکیب خود داشته است که البته ما هم از این موضوع بی اطلاع نیستیم .

وی ادامه داد:آنالیز خوبی از این تیم انجام داده ایم ،نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده ایم که امیدواریم با تاکتیک های خوبی که در نظر گرفته ایم به اهداف خود دست یابیم .

سرمربی نفت وگاز گچساران در خصوص شکست تیمش در مسابقه قبلی اظهار داشت :در بازی امیدیه ما روی اشتباهات فردی و عملکرد ضعیف داوری نتیجه را واگذار کردیم ،وقتی فیلم بازی را بازبینی کردیم بیش از بیش به اشتباهات مکرر داور مسابقه پی بردیم و همین اشتباهات باعث شد که تیم ما ۹ نفره شود و نتیجه را واگذار کردیم.

وی گفت:در مقابل کیمیا فرآیند چند بازیکن خود را در اختیار نداریم ولی بازیکنان جایگزین بسیار خوبی داریم که برای بازی کردن از انگیزه بالایی برخوردارند که امیدواریم به خوبی جای بازیکنان محروم را پر کنند و به امید خدا با دست پربه گچساران باز خواهیم گشت .

یزدی در پایان تصریح کرد :هفته قبل در امیدیه شرمنده هواداران خونگرم گچسارانی شدیم، به ویژه عزیزانی که در آن هوای بارانی به امیدیه امده بودند و از این موضوع بسیار ناراحت شدیم ،امیدواریم در این هفته مقابل کیمیا فرایند نتیجه هفته قبل را جبران کنیم تا هم باعث خوشحالی آن عزیزان شویم و هم وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم

داریوش یزدی : مقابل کیمیا فرایند به دنبال سه امتیاز هستیم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi