شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری فروشنده مواد مخدر در گچساران/تحقیقات و شناسایی به صورت نامحسوس

فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. سید محمد موسوی اظهار کرد: مواد فروش محله پانصد دستگاه گچساران با مقداری مواد مخدر و همچنین ۶ میلیون وجه نقد حاصله از فروش مواد مخدر دستگیر شد. فرمانده انتظامی گچساران ضمن اشاره به دستگیری دو نفر توزیع‌کننده مواد مخدر در محدوده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29623
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

کرونا :

دستگیری فروشنده مواد مخدر در گچساران/تحقیقات و شناسایی به صورت نامحسوس

فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سید محمد موسوی اظهار کرد: مواد فروش محله پانصد دستگاه گچساران با مقداری مواد مخدر و همچنین ۶ میلیون وجه نقد حاصله از فروش مواد مخدر دستگیر شد.photo_2016-11-15_20-08-18

فرمانده انتظامی گچساران ضمن اشاره به دستگیری دو نفر توزیع‌کننده مواد مخدر در محدوده پانصد دستگاه این شهرستان، گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی در پی گزارشاتی مبنی بر اینکه فردی با هویت (ن، آ)در منزل خود اقدام به نگهداری و فروش مواد مخدر می‌کند مأموریت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضایی اقدام به تحقیقات و شناسایی و همچنین ورود و خروج افراد به منزل این فرد به صورت نامحسوس انجام شد.

موسوی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این فرد در منزل شخصی اقدام به فروش مواد به معتادان می‌کند که این اقدام موجب تجمع معتادان و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خصوصا زنان و دختران شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در یک اقدام غافل‌گیرانه، هماهنگ و مقتدرانه فردی به مشخصات (ن، آ) ۴۳ ساله را دستگیر کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: در اجرای این ماموریت شخص دیگری به هویت (ا، ص) ۳۶ ساله در حین خرید مواد مخدر دستگیر شد.

وی افزود: پرونده قضایی تشکیل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به همراه مجرمین در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi