جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سید مهران کشاورز : بسترهای لازم برای شکوفا کردن استعدادهای معلولان فراهم شود

سید مهران کشاورز پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین در گچساران اظهارکرد: روز جهانی معلولان یک فرصت مناسب برای حضور این قشر در جامعه و ارائه توانمندی های خود به مردم و مسوولان است.   وی افزود:نامگذاری روزی به نام معلولان، تأکید بر احیا حقوق این قشر و تغییر نگرش مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29603
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

کرونا :

سید مهران کشاورز : بسترهای لازم برای شکوفا کردن استعدادهای معلولان فراهم شود

سید مهران کشاورز پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین در گچساران اظهارکرد: روز جهانی معلولان یک فرصت مناسب برای حضور این قشر در جامعه و ارائه توانمندی های خود به مردم و مسوولان است.

 

وی افزود:نامگذاری روزی به نام معلولان، تأکید بر احیا حقوق این قشر و تغییر نگرش مردم و جامعه به آنان است.

 

رییس اداره بهزیستی گچساران تصریح کرد:تصمیم سازی در حوزه معلولین باید به گونه ای باشد که بستر استقلال نسبی این قشر از جامعه فراهم شود. 
این مسئول با بیان اینکه باید زمینه حضور معلولین در بخش های مختلف جامعه فراهم شود تا آنان بتوانند با سهولت به امور خود رسیدگی کرده و همچنین توانمندی های خود را به اقشار مختلف جامعه نشان دهند،اظهارکرد:به منظور تقویت روحیه معلولین باید خدمات مناسبی در اختیار آنان قرار گیرد که این مهم نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی است.

 

کشاورز یادآورشد:معلولان استعداهای خوبی دارند که با اعتماد به نفس و دوری از انزوا وگوشه گیری از جامعه، شکوفا می شود.

 

وی تصریح کرد:ارج نهادن به توانایی ها و خلاقیت های معلولان و تکریم و باور آنان همواره باید مورد توجه آحاد مردم باشد.

 

بسترهای لازم برای شکوفا کردن استعدادهای معلولان فراهم شود

 

این مسئول در ادامه با بیان کرد: یک معلول ممکن است دارای نقص عضو باشد اما از بسیاری جهات هم دارای خلاقیت هایی است که در افراد سالم کمتر دیده می شود.

 

رییس اداره بهزیستی گچساران گفت:امروزه شاهد این مسئله هستیم که معلولان در پاره ای موارد مهارتهایی دارند که حتی یک فرد سالم هم نمی تواند به آن بپردازد و این جای بسی خوشحالی است.

چه نتیجه از جلسه شورای اداری با بودجه زیاد گرفته شده است؟! / سوالات بی پاسخ رئیس بهداشت و درمان گچساران
دنبال کنید

 

کشاورز با تاکید بر اینکه باید زیرساخت ها و بسترهای لازم برای شکوفا کردن استعدادهای معلولان فراهم شود که این مهم نیز نیازمند برنامه ریزی ها و تمهیدات کاربردی و کارشناسی است.

 

وی افزود:بهبود کیفیت زندگی توانخواهان ومعلولین در گروی تلاش های یک دستگاه خاص نیست بلکه نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های دولتی و خصوصی است.

 

این مسئول با بیان اینکه معلولیتها محدودیتی برای انسان ایجاد نمی کنند و مانعی برای پیشرفت نیستند،گفت:همیشه تاکیدمان بر آن است که مسئولان باید هر آنچه که از دستشان برمی‌آید برای جامعه معلولان انجام دهند.

 

رییس اداره بهزیستی گچساران یادآور شد:انسان ها بطور معمول به نداشته هایشان فکر می کنند و به داشته هایی که خداوند به ما داده است فکر نمی کنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi