جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اما چرا غلامرضا تاجگردون به این دو شاخص اشاره می کند؟!!

تاجگردون نماینده گچساران و باشت در نامه خود در تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ به مسئولین ادارات و مدیران این دو شهرستان گفت: آنچه مردم در طول دوران انتخابات همواره از آن گله‌مند بودند حول محورهای زیر بوده که لازم است فرمانداران محترم و کلیه مدیران اهتمام لازم برای رفع این معضل جدی برداشته و بدیهی است حقیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29142
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۵۶

کرونا :

اما چرا غلامرضا تاجگردون به این دو شاخص اشاره می کند؟!!

تاجگردون نماینده گچساران و باشت در نامه خود در تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ به مسئولین ادارات و مدیران این دو شهرستان گفت: آنچه مردم در طول دوران انتخابات همواره از آن گله‌مند بودند حول محورهای زیر بوده که لازم است فرمانداران محترم و کلیه مدیران اهتمام لازم برای رفع این معضل جدی برداشته و بدیهی است حقیر هم تمام تلاشم را برای به ثمر رسیدن این تلاش به عمل خواهم آورد.
۱- موضوع بیکاری، به‌عنوان معضل جدی که البته ریشه در اقتصاد کشور داشته ولی تلاش برای کاهش نرخ بیکاری در این دوره می‌بایستی برنامه اول همه ادارات و سازمان‌ها باشد و قطعاً مردم و وکیل مردم کوتاهی در این زمینه را نخواهد پذیرفت. برنامه‌ها و اولویت‌ها در برنامه جداگانه به‌زودی تقدیم خواهد شد و امیدوارم فرمانداران محترم و مسئولین استان تنها شاخص ارزیابی مدیران و کارکنان ادارات و سازمان‌ها را تلاش برای رفع بیکاری و تسهیل فعالیت عمران و سازندگی قرار دهند.
۲- وجود تبعیض در جذب نیروهای در طرح و پروژه‌های درون شهرستان و همچنین ادارات شهرستان؛ بالأخص شرکت نفت گچساران که متأسفانه علیرغم تمام تلاش صورت گرفته در گذشته همچنان بوی تبعیض احساس می‌شود.

اما چرا تاجگردون به این دو شاخص اشاره می کند؟؟

یکی از شاخص‌های توسعه شهرستان، ایجاد زمینه مناسب برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد و متخصص با اولویت جذب نیروی بومی، استقرار صنایع جدید متناسب با ماهیت و مقیاس آ‌ن‌ها در شهرک‌های صنعتی، ساماندهی صنایع دستی و بومی متناسب با ظرفیت‌های بازار داخلی و امکانات صادراتی و ارتقای نقش و سهم آن در اقتصاد شهرستان، اصلا ح و تجهیز شبکه حمل و نقل عمومی، توجه به صنایع تولیدی و بسته‌بندی، پرداخت تسهیلات برای توسعه اماکن ورزشی، ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاران جهت تثبیت اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی، شناسایی و تشویق کارآفرینان برتر شهرستان نام برد.

تکذیب جلسه فوری هیئت رئیسه مجلس خبرگان
دنبال کنید

تاجگردون در متن نامه از مدیران و فرمانداران می خواهد::

لذا لازم است تا بروز رونق در طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین آغاز بکار فعالیت‌های اقتصادی اقدامات زیر انجام پذیرد:
الف: فرمانداران محترم ترتیبی اتخاذ نمایند تا همه پیمانکاران در حال فعالیت در منطقه، تنها در شرایطی از نیروهای غیربومی استفاده کنند که نیروی مشابه در منطقه وجود نداشته باشد. رعایت این بند با توجه به انبوه طرح‌های عمرانی در منطقه می‌تواند کمک شایانی در رفع معضل بیکاری جوانان منطقه داشته باشد.

وی همچنین از ادارات کار، رفاه و امور اجتماعی خواست ::

ادارات کار، رفاه و امور اجتماعی لازم است ضعف گذشته خود را در این زمینه در اسرع وقت رفع نمایند.
تاجگردون نماینده گچساران و باشت با اشاره مکانیسم استعلام خواست::

ب: ادارات و سازمان‌های محلی جذب نیرو را صرفاً با مکانیسم استعلام، آزمون و روش‌های شفاف انجام دهند و هر روش غیر از این مذموم است و دقت شود در جذب نیرو، انسان‌های شایسته، خانواده‌های مستمندتر، خانواده‌هایی با تعداد بیکار بیشتر، متأهلین و کسانی که سن به‌کارگیری آنان در مرز قرار دارد در اولویت قرار داشته باشد. این روش حتی شامل نیروهای موقت، روزمزد و مواردی از این قبیل باشد که تجربه گذشته نشان می‌دهد بیشترین روش تبعیض با استفاده از این روش بوده که لازم است مسئولین ادارات و بالأخص فرمانداران محترم دقت لازم را مبذول فرمایند.
حال سوال اینجاست چه مقدار از درخواست های تاجگردون نماینده گچساران و باشت محقق شده است؟؟

این درخواست ها چرا مطرح شد و چرا باید اجرایی می شد؟؟

چه کسی و یا کسانی مسئول بررسی اتفاق افتادن این درخواست ها بوده است؟؟ و تاجگردون چگونه این موارد را بررسی می کند؟؟

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi