جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کشورهای غربی یک فرد موفق و استوره خود را معرفی و ستایش می کنند

جلسه برنامه ریزی هفته بسیج با حضور فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه گچساران و جمعی از روسای ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. عبدالرحیم رحیمی  ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان طی سخنانی با اشاره به دستور تشکیل بسیج توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29133
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

کرونا :

کشورهای غربی یک فرد موفق و استوره خود را  معرفی و ستایش می کنند

جلسه برنامه ریزی هفته بسیج با حضور فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه گچساران و جمعی از روسای ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
عبدالرحیم رحیمی  ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان طی سخنانی با اشاره به دستور تشکیل بسیج توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و برای تثبیت این نظام  اظهار داشت :در شرایطی که کشورما تازه از زیر یوغ استعمارگران در آمده بود به جنگ نابرابر تحمیلی مجبور و این بسیجیان و نیروهای مردمی بودند که اقتدار ایران اسلامی را در کنار الطاف خداوندی و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب(ره) به همگان نشان دادند.
رحیمی با بیان اینکه بسیج مدافع ارزشمند ارزش‎های انقلابی در پیروی از آرمانهای امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: نقش تاثیرگذار بسیج در زمانهای مختلف مواجه شدن نظام با خطر بسیار ارزشمند بوده زیراکه نیروی بسیج با جان  و دل در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب صحنهها حضور داشته است
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که نباید بزرگداشت و تبیین برنامه های  بسیج مختص این هفته باشد تصریح کرد: مدیران ما باید در کنار مردم با پرورش روحیه مردم داری در طول ایام سال با خلق و خوی شایسته خود، یک الگوی نمونه مدیریت بسیجی باشند.
رحیمی گفت:مسئولین ادارات همه خود را موظف به اجرای برنامه های هفته بسیج دانسته و با ناحیه مقاومت بسیج سپاه به عنوان متولی این کار همکاری داشته باشند.
وی ابراز داشت:کشورهای غربی یک فرد موفق و استوره خود را  معرفی و ستایش می کنند و این در حالی است که کشور ما از این افراد و استوره ها پر بوده  که با رشادتها و از خودگذشتگی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم کردند و نباید از این ارزشها و رشادتها به راحتی گذشت .
رحیمی با اشاره به نوابغ حاضر در جنگ تحمیلی و شهادت آنها در راه آرمانهای انقلاب اسلامی از مسئولین و متولیان امر خواستند تا با تبیین این ارزشها برای نسل جوان و نوجوان ما فرهنگ سازی و روحیه ایثار و از خودگذشتگی را تقویت نمایند.
فرماندار گچساران  در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام برنامه ریزی کرده اند که بی وقفه به نظام اسلامی ما ضربه بزنند تصریح کرد: باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیاری خود را حفظ کرده و مانع از اقدامات شوم آنها شویم.

مستمری یک ماه معلولان، دستمزد یک ساعت کاری مسئولان است!
دنبال کنید

 

وی از تجمع بزرگ بسیجیان روز جمعه ۵ ابان ماه در محل پد خندق خبر داد و گفت:باید با شرکت و حضور در این مراسم اقتدار نظام و ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشانده و دشمنان نظام ما از آمادگی و ایثار مردم دلاور ما برای دفاع از کشور آگاه گردند.

 

فرماندار گچساران  بر مناسب سازی محیطها در سطح شهرها و روستاها به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi