سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری نشست آموزشی پدافند غیر عامل با مسئولین ادارات شهرستان گچساران

نشست آموزشی ادراه کل پدافند غیر عامل با مسئولین ادارات ، رؤسا و اعضای شورا های اسلامی شهر و روستا و دهیاران  شهرستان گچساران برگزار شد. به گزارش کرونا ، جلسه ای آموزشی با حضور مدیر کل و کارشناسان اداره کل پدافند غیر عامل با فرماندار ، مسئولین ادارات بخش  شهرستان گچساران در راستای فرهنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29112
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

کرونا :

برگزاری نشست آموزشی پدافند غیر عامل با مسئولین ادارات شهرستان گچساران

نشست آموزشی ادراه کل پدافند غیر عامل با مسئولین ادارات ، رؤسا و اعضای شورا های اسلامی شهر و روستا و دهیاران  شهرستان گچساران برگزار شد.

به گزارش کرونا ، جلسه ای آموزشی با حضور مدیر کل و کارشناسان اداره کل پدافند غیر عامل با فرماندار ، مسئولین ادارات بخش  شهرستان گچساران در راستای فرهنگ سازی و تبیین اهمیت و جایگاه پدافند غیر عامل  برگزار گردید .

img_3373

فرماندار گچساران ضمن خوش آمدگویی به اعضاء حاضر در جلسه خواستار آموزش و آگاهی بخشی هرچه بیشتر مردم و مسئولین در خصوص مسائل مرتبط با پدافند غیر عامل شد .

در این جلسه  محمد مؤمن نسب  مدیر کل پدافند غیر عامل روز یکشنبه ضمن معرفی پدافند غیر عامل و تشریح وظایف کارگروه های یازده گانه آن به تبیین جایگاه و میزان اهمیت آن در بین آحاد جامعه پرداخت و گفت : پدافند غیر عامل به عنوان یکی از ساده ترین راهها ، کم هزینه ترین شیوه ها و صلح آمیز ترین روش های دفاع یک ملت و دولت در مقابل دشمنان محسوب می شود و در یک جمله تسهیل کننده مدیریت بحران می باشد .

وی گفت : ماهیت جنگ های امروزی از فضای سخت و نظامی به فضای نرم و مجازی تبدیل شده است و دلایل آن را هم کاهش هزینه های جنگی ، کاهش زمان عملیات ها ، اثر بخشی بیشتر و امکان بکارگیری از همه مؤلفه های قدرت دانست .

 

img_3359  img_3372

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پایداری، افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری فلسفه تشکیل پدافند غیرعامل است.
مؤمن نسب با یادآوری اهمیت صیانت از جان انسان‌ها و سرمایه‌های ملی به عنوان اهداف پدافند غیرعامل از رسانه‌های ارتباط جمعی خواست تا برای تبیین و آموزش عمومی در راستای پدافند غیرعامل گام بردارند.

محدودیت تردد کامیون‌های ایرانی به ترکمنستان از مرز اینچه‌برون برداشته شد
دنبال کنید

img_3376

هدف دشمن این است که از این طریق جمعیت را دچار مشکل ‌کند و به موجب آن هزینه‌های انسانی و مالی را افزایش دهد . بنابراین وظیفه قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی، رصد و پایش این نوع تهدیدات و کنترل این تهدیدات از سرمنشأست.

img_3385

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi