شماره : 29102
۲۳ / ۸ / ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

حضور شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت

  رییس اداره روابط عمومی شرکت بهره بردای نفت و گاز گچساران از حضور شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خبر داد . ساسان حبیبی نژاد اظهار کرد : نمایشگاه سراسری ساخت تجهیزات صنعت نفت با حضور ۲۵۰ شرکت از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه

 

رییس اداره روابط عمومی شرکت بهره بردای نفت و گاز گچساران از حضور شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خبر داد .

ساسان حبیبی نژاد اظهار کرد : نمایشگاه سراسری ساخت تجهیزات صنعت نفت با حضور ۲۵۰ شرکت از ۱۲ استان کشور در این نمایشگاه حضور دارند .

وی افزود : شرکت هایی از استان های تهران ، خوزستان ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، خراسان شمالی و جنوبی ، فارس ، البرز ، کرمانشاه ، مرکزی ، همدان و یزد در این نمایشگاه توانمندی های خود در عرصه ساخت تجهیزات صنعت نفت به نمایش خواهند گذاشت .

حبیبی نژاد عنوان کرد : در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت که در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار می گردد پنج واحد دانش بنیان نیز حضور وی دارند .

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت خام مناطق نفتخیز جنوب می باشد اظهار داشت در این نمایشگاه کارشناسان و مدیران صنعت نفت گچساران از توانمندی های شرکت های داخلی بازدید به عمل خواهند اورد.

رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران یادآورشد : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با نگاه به توانمند سازی سازندگان داخلی و با نگاه به اینده و سربلندی اقتصاد ایران در یکسال و نیم گذشته بیش از ۸۷۳۸قطعه به سفارش این شرکت و با همکاری سازندگان توانمند داخلی ساخته شده است.

حبیبی نژاد افزود : این نمایشگاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در مقابله با تحریم ها و استفاده از توانمندی های شرکت های داخلی از ۱۷ آبان تا ۲۰ آبان در اهواز برگزار می شود .

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 29102 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت ۲۰:۵۸:۱۶
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر