شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل باتری سوداچی نشان شایسته ملی را دریافت کرد

فروشگاه زنجیره ای سوداچی، نشان عالی شایسته ملی را در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت دریافت کرد. این کنگره که با هدف تقدیر از شرکت های برگزیده در حوزه کیفیت و با حضور محمد سعید کیا (رئیس بنیاد مستضعفان) الهام امین زاده (دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی)، علیرضا محجوب (عضو کمیسیون اجتماعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29089
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

کرونا :

مدیرعامل باتری سوداچی نشان شایسته ملی را دریافت کرد

فروشگاه زنجیره ای سوداچی، نشان عالی شایسته ملی را در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت دریافت کرد.

این کنگره که با هدف تقدیر از شرکت های برگزیده در حوزه کیفیت و با حضور محمد سعید کیا (رئیس بنیاد مستضعفان) الهام امین زاده (دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی)، علیرضا محجوب (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی) ،اسدالله عسگر اولادی (نائب رئیس اتاق ایران و ریاست اتاق بازرگانی ایران و چین)، شیویاری(دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی) برگزار شد .

در پایان این برنامه حمیدرضا سوداچی مدیرعامل شرکت سوداچی از برگزیدگان این کنگره اظهار کرد: این شرکت در حوزه خدماتی ، بازرگانی و درقالب طرح الو باتری با هدف امداد رسانی و بهبود کیفیت زندگی جانبازان و معلولین عزیز در زمینه ارائه باتری خودرو با تماس تلفنی فعالیت خود را آغاز نمود .

وی اضافه کرد: الو باتری در کوتاهترین زمان و مناسب ترین قیمت و مشاوره تلفنی متخصصان کارآمد با افتتاح شعب مختلف و پوشش سراسری استان های تهران و البرز در حال خدمت رسانی به کلیه اقشار جامعه است.

img_1120

وی در خصوص اقداماتی که در حوزه کیفیت انجام داده اند تا به عنوان شرکت برگزیده نشان شایسته ملی انتخاب شوند نیز گفت: سابقه مدیریتی ، تشخیص صحیح وتصمیم درست و اقدام بجا و موثرطرح الو باتری باعث گردید مدیر عامل مجموعه به عنوان مشاور و عضو شورای سیاستگذاری کنگره سراسری نشان شایسته ملی برگزیده شوند.

تاکنون این شرکت موفق به اخذ لوح سپاس تحت عنوان مدیر موفق ملی درسطح جهان اسلام ،کارآفرین نمونه کشوری ،کسب نشان اصیل ایرانی و دریافت مدیریت M.B.A 2016 گردیده است.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi