جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

داریوش یزدی : با آمادگی خوبی به یاسوج می رویم

داریوش یزدی سرمربی نفت وگاز گچساران ابتدا با بیان اینکه خاطرات خوبی از مرحوم پورحیدری دارم گفت:مرحوم پورحیدری انسانی متعهد و با اخلاق بود که قطعا از دست دادن وی ضایعه بزرگی برای ورزش کشور است. یزدی اظهار داشت:امروز در مراسم خاکسپاری وی حضور یافتم و این حضور را وظیفه خود می دانستم. وی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 29017
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

کرونا :

داریوش یزدی : با آمادگی خوبی به یاسوج می رویم

داریوش یزدی سرمربی نفت وگاز گچساران ابتدا با بیان اینکه خاطرات خوبی از مرحوم پورحیدری دارم گفت:مرحوم پورحیدری انسانی متعهد و با اخلاق بود که قطعا از دست دادن وی ضایعه بزرگی برای ورزش کشور است.

یزدی اظهار داشت:امروز در مراسم خاکسپاری وی حضور یافتم و این حضور را وظیفه خود می دانستم.

وی در ادامه افزود:مرحوم پورحیدری مربی خوبی برای من بود و از وی اخلاق و درس های زیادی آموختم و رابطه من با وی هیچگاه قطع نشد.

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سوال که چرا نسل جدید فوتبالی ما بیشتر به سمت حاشیه سوق داده می شوند و کمتر از بزرگان بااخلاق فوتبال کشور همچون مرحوم پورحیدری الگوبرداری می کنند،اظهار داشت:قبلا به این اندازه پول وارد فوتبال نشده بود و اگر پول زیادی در فوتبال نبود اما چیزهای باارزشی وارد آن شد که نمونه آن پرورش یافتن شخصیتهای بزرگی همچون مرحوم پورحیدری بود.

وی ادامه داد:متاسقانه امروز پول باعث شده واژه ها و افراد فرصت طلب زیادی به فوتبال ما ورود پیدا کنند که در برخی جوانان ما تاثیرات بدی بوجود آورده و از این حیث نگران هستم.

یزدی در مورد بازی بعدی تیم خود مقابل زاگرس یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال گفت:تیم زاگرس یکی از تیم های خوب استان بوده که مثل تیم نفت و گاز از آمادگی خوبی برخوردار هستند و امیدوارم بازی خوبی شکل بگیرد و تماشاگران نیز تنها تیم های خود را تشویق کرده و قطعا هر نتیجه ای که در این بازی بدست آید پیروز اصلی، فوتبال استان خواهد بود.

داریوش یزدی : با آمادگی خوبی به یاسوج می رویم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi