جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اعزام ۹۱۷۳ دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب

به خبر ، سرهنگ احمد آسوده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعزام این دانش آموزان از ۲۲ مهر شروع شده و تا ۲۵  اسفند ماه ادامه دارد. وی با بیان اینکه اعزام راهیان نور دانش آموزی باید از ۱۰ مهرماه صورت می گرفت، اظهار داشت: به علت برگزاری کنگره ملی شهدا در استان تاریخ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28691
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۵۸

کرونا :

اعزام ۹۱۷۳ دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب

به خبر ، سرهنگ احمد آسوده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اعزام این دانش آموزان از ۲۲ مهر شروع شده و تا ۲۵  اسفند ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعزام راهیان نور دانش آموزی باید از ۱۰ مهرماه صورت می گرفت، اظهار داشت: به علت برگزاری کنگره ملی شهدا در استان تاریخ اعزام به ۲۲ مهر تغییر پیدا کرد.

رئیس ستاد راهیان نور استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اولین اعزام دانش آموزان در شهرستان کهگیلویه انجام شد، تصریح کرد: ۴۵۰ دانش آموز در قالب ۱۰ اتوبوس اعزام شدند.

آسوده با بیان اینکه مدیر هر مدرسه به عنوان مدیر هر کاروان انتخاب می شود، یادآور شد: در هر اتوبوس یک روحانی، ناظر ایمنی و یک روحانی حضور دارد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس بیشترین قشر رزمنده ما را دانش آموزان تشکیل می دادند، تاکید کرد: استان ما ۴۴۲ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان اردوهای راهیان نور هستند.

راهیان نور.jpg

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi