جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نشست پیش بینی تولید و بهره دهی چاههای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

  جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در دو بخش عملکرد چاه های نفت و گاز و بررسی وضعیت پروژه هابرای نیمه دوم سال تشکیل شد . بشست با حضور مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امین محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28681
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

کرونا :

نشست پیش بینی تولید و بهره دهی چاههای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

 

جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در دو بخش عملکرد چاه های نفت و گاز و بررسی وضعیت پروژه هابرای نیمه دوم سال تشکیل شد .

بشست با حضور مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، امین محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و سایر مدیران و کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب و گچساران برگزار شد.

در این جلسه که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهرک نفت اهواز برگزار شد، کارشناسان فنی و عملیات مناطق مناطق نفتخیز جنوب ضمن تشریح عملکرد تولید شرکت نفت و گاز گچساران در شش ماهه اول سال جاری، درخصوص تولید صیانتی از میادین حوزه عملیاتی این شرکت در نیمه ی دوم سال جاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق گزارش اداره مهندسی بهره برداری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تولید واقعی شرکت در نیمه اول سال ۹۵ نسبت به تولید تعهد شده به میزان ۳/۱۰۱ درصد بوده است و این شرکت توانسته است به این مهم برسد.

در ادامه این جلسه نیز مدیران و کارشناسان ، راه های  دستیابی به دبی تولیدی این شرکت در پنج سال آینده را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

همچنین ، در بخش دوم  این نشست وضعیت پروژه های مرتبط با تولید مورد بررسی قرار گرفت و با تاکید مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب مقرر گردید تمهیدات لازم جهت راه اندازی واحدهای نمک زدایی گچساران۳ و بی بی حکیمه۱فراهم گردد تا این واحد هرچه سریعتر تکمیل و راه اندازی گردد.

جلسات پیش بینی بهره دهی چاه های نفت و گاز (FORECAST) هر شش ماه یکبار به منظور بررسی عملکرد شرکت های بهره برداری مناطق نفت خیز جنوب و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و موانع پیش رو با حضور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب ، میرعامل شرکت ، مدیران فنی عملیاتی و تولید و کارشنان برگزار می گردد.

باشگاه نفت و گاز گچساران به 13 تیمی شدن گروه اول لیگ دو اعتراض کرد
دنبال کنید

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، یکی از شرکت های بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که وظیفه استخراج و بهره برداری از ۲۳ میدان نفتی را در گستره چهار استان خوزستان،بوشهر کهگیلویه و بویراحمد و فارس بر عهده دارد و همین ویژگی موقعیت این شرکت را در بین سایر شرکت ها از درجه و اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi