جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بعضی کاسه گدایی دست گرفتند و هر روحانی را پیدا می‌کنند می‌گویند نمی‌آیی امام جمعه گچساران بشوی!

  امام جمعه گچساران در خطبه دوم نمازی عبادی سیاسی جمعه گچساران با انتقادات شدید علیه برخی مسؤولان و مدیران گچسارانی اظهار کرد: نمیدانم چرا آقای دکتر لاریجانی تشریف آوردهه بودند مشکلات مردم گچساران و استان را مطرح کردیم، زمانی هم آقای بورد آمدند مشکلات را بیان کردیم در چند د.یقه و زمانی نیز وزیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28650
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰

کرونا :

بعضی کاسه گدایی دست گرفتند و هر روحانی را پیدا می‌کنند می‌گویند نمی‌آیی امام جمعه گچساران بشوی!

 

امام جمعه گچساران در خطبه دوم نمازی عبادی سیاسی جمعه گچساران با انتقادات شدید علیه برخی مسؤولان و مدیران گچسارانی اظهار کرد: نمیدانم چرا آقای دکتر لاریجانی تشریف آوردهه بودند مشکلات مردم گچساران و استان را مطرح کردیم، زمانی هم آقای بورد آمدند مشکلات را بیان کردیم در چند د.یقه و زمانی نیز وزیر کار و تعاون به گچساران آمد مشکلات را بیان کردیم که این شهر نفت و سرمایه اینچنین دارد و بیکاری دارد….ظاهرا بعضی از دوستان خیلی نگران شده‌اند گفته‌اند چرا این سخنان را مطرح می‌کنی به مسؤولان کشوری چرا می‌گویید.

پس حالا باید بگوئیم آقای دکتر لاریجانی در گچساران یک نفر بیکار نیست، هیچ کسی نیازمند نیست اصلا کسی فقیر نیست کسی نیاز ندارد و هیچ بیکاری نداریم اصلا. و هیچ مشکلی در گچساران وجود ندارد. دوستانی که می‌گویند چند سال دیگر ما از اعتبارات ملی بی نیاز می‌شویم و نیازی به اعتبارات ملی و کشوری نداریم ما همین الان نیاز نداریم اصلا. گچساران نه نیازی به اعتبارات ملی دارد نه بیکار دارد نه فقیر دارد و نه مشکل! اگر چه این جملات خلاف واقع است اما از قول ما به آقای لاریجانی و دیگران بگویند. بارها به دوستان عزیزی که سایت دارند و بعضی های آنها اختصاصی هستند مجبور نیستید بگردید اگر امام جمعه استاندار، فرماندار، نماینده یا شهردار چیزی می‌گوید مجبور نیستید بگردین این حرف را می‌شود به کی چسپاند؟ این خلاف تقوا است.

امام جمعه وظیفه دارد مشکلات حوزه کاری خود را و منطقه را بگوید باید بگوید ولی می‌گویند نگویید. بعضی کاسه گدایی دست گرفتند و هر روحانی را پیدا می‌کنند می‌گویند نمی‌آیی امام جمعه گچساران بشوی! به بسیاری از افراد گفته‌اند. یک کسی مسافری بود آمد عبور کند گفتند آقا نمی‌آیی امام جمعه گچساران شوی؟ من باید به آقایان بگویم عنوان امام جمعه فرق می‌کند با سایر مناصب. امام جمعه یک طلبه است نه پول نه قدرت نه امکانات نه نیرو در اختیارش نیست من سایت‌ها را چک می‌کنم کامنت‌ها را چک می‌کنم کامنت‌های که انتخاب می‌کنند چک می‌کنم. کاسه گدایی گرفتند این طرف آن طرف آقا نمی‌آیی امام جمعه گچساران شوی؟ دوتا نکته را باید بگویم یکی اینکه اینجور نیست که حجازی متولد شد باید تا آخر امام جمعه گچساران بماند چنین چیزی نیست ممکن است امروز باشد عزرائیل بیاید ولی به شما بگویم اگر حجازی برود شما خیال می‌کنید که دیگر می‌گویند هر چه شما گفتید درست است؟ کسی که بعد از حجازی بیاید با قدرت تبین می‌کند و پته خیلی‌ها رو روی آب می‌ریزد. حجازی گاهی اوقات محفوظ به حیا می‌شود من مشکلات عامه مردم را می‌گویم اگر خواستم چیزهای خصوصی را بگویم چیزهای هست روبرو مناظره و چهره به چهره مردم قضاوت کنند.

حمل سلاح مجاز و غیر مجاز در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است
دنبال کنید

دوستان بدانند حجازی تا آخرین لحظه عمرش پول نمی‌پذیرد، یکی از اشکالات من این است می‌گویند چرا پول قبول نمی‌کنی؟ دلم نمی‌خواهد نیازی ندارم با نان و پنیر می‌سازم واسطه درست می‌کنند که پول بپذیر، نمی‌خواهم بپذیرم. میگن چرا اینقدر از ولایت دم می‌زنی، شرعا وظیفه من این است و هر مسلمانی این وظیفه را دارد.

بنابراین هر وقتی که اول خدا صلاح بداند بعد امام زمان(عج) و بعد شورای سیاست‌گذاری ائمه کشور و بعد مردم متدیم گچساران همین فردا می‌روم اما بدانند من تا آخرین نفس حیدریم، فاطمیم دست از امام حسین(ع) و از اطاعت اهل بیت(ع) و از اطاعت ولایت فقیه رهبری بر نمی‌دارم

 

img_2706

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi