جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سپهر نقش جهان حریف قابل احترامی است

براساس این خبر ، داریوش یزدی در خصوص دیدار تیمش برابر سپهر نقش جهان گفت : بازیکنان تیم در در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارند و به خوبی از حساسیت دیدار با نقش جهان  آگاه هستند . یزدی تصریح کرد: سپهر نقش جهان تیم خوب و قابل احترامی  است که در چند هفته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28585
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

کرونا :

سپهر نقش جهان حریف قابل احترامی است

براساس این خبر ، داریوش یزدی در خصوص دیدار تیمش برابر سپهر نقش جهان گفت : بازیکنان تیم در در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارند و به خوبی از حساسیت دیدار با نقش جهان  آگاه هستند .

یزدی تصریح کرد: سپهر نقش جهان تیم خوب و قابل احترامی  است که در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و از این تیم شناخت نسبی داریم  و امیدواریم با ارائه یک  بازی زیبا و تماشاگر پسند با دست پر به گچساران بازگردیم.

وی ادامه داد : با توجه به بازیهای انجام شده توسط تیم های این گروه در هفته های گذشته قطعا شناخت تیم ها از همدیگر نسبت به هفته های ابتدای بیشتر خواهد شد که بطور حتم کادرفنی هر دو تیم به شناخت خوبی از نحوه بازی حریف دیدار بعدی خود دست پیدا می کنند.

یزدی ابراز امیدواری کرد : تیم نفت گچساران بتواند بازی همیشگی خود را را در این دیدار به نمایش بگذارد تا بتواند با پیروزی در این دیدار به صدرجدول نزدیک تر شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص بازیکنان مصدوم این تیم گفت : در این دیدار فرید طالقانی و کریم شاهوردی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برندکه امیدواریم در روز بازی با ترکیبی کامل به میدان برویم.

سپهر نقش جهان حریف قابل احترامی است

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi