سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی در 4 و 5 آبان ماه

اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی در روزهای ۴ و ۵ آبان در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. نشست خبری«اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی»ظهرامروز۱۸ مهرماه ۱۳۹۵ با حضور«دکترسیدرضا سید جوادین» رییس اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، «دکترآرین قلی پور» دبیرعلمی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی،« دکترفرشته امین» دبیراجرایی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی واصحاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28523
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۵۹

کرونا :

برگزاری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی در 4 و 5  آبان ماه

اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی در روزهای ۴ و ۵ آبان در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

نشست خبری«اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی»ظهرامروز۱۸ مهرماه ۱۳۹۵ با حضور«دکترسیدرضا سید جوادین» رییس اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، «دکترآرین قلی پور» دبیرعلمی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی،« دکترفرشته امین» دبیراجرایی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی واصحاب رسانه دردانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

آرین قلی پور دبیر علمی این کنفرانس، اظهار کرد: این کنفرانس در دو  بخش دولتی و خصوصی برگزار می شود؛ دولت با در اختیار داشتن ۲ میلیون نیروی کار بزرگترین کارفرما در کشور است و بخش خصوصی نیز در شاخه های مختلف در این کنفرانس حضور دارند.

photo_2016-10-10_10-06-50

قلی پور سپس درباره چرایی پرداختن پنل های این کنفرانس به موضوع صندوق های تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود که یکی از بحران های آتی کشور در زمینه صندوق های بازنشستگی تامین اجتماعی باشد زیرا از یک سو از تعداد بیمه گذاران در حال کم شدن و از سوی دیگر بر تعداد مستمری بگیران در حال افزوده شدن است و این احتمال وجود دارد که در آینده دولت ناچار به کمک به این صندوق ها شود.

دبیر علمی کنفرانس مدیریت نیروی انسانی یکی از رسالت های این کنفرانس را الگوسازی از نهادهای دولتی و خصوصی که عملکرد قابل قبولی در زمینه مدیریت منابع انسانی خود داشته اند برای دیگران عنوان کرد.

وی از ارسال ١٣٧ مقاله علمی به دبیرخانه این کنفرانس تاکنون خبر داد و افزود: در کمیته علمی کنفرانس منابع انسانی از تمامی دانشگاه ها حضور خواهند داشت.این کنفرانس به دو بخش کلی نظری و عملی تقسیم می شود.

وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس
دنبال کنید

photo_2016-10-10_10-07-00

در ادامه این نشست، فرشته امین، دبیر اجرایی این کنفرانس نیز در این نشست خبری گفت: ٣ پنل در خصوص آسیب شناسی منابع انسانی در دولت، آسیب شناسی منابع انسانی در بخش خصوصی و پنل دیگر در مورد آسیب شناسی منابع انسانی در شرکت های پتروشیمی است.

وی با بیان اینکه علم منابع انسانی در سطح جهانی یک پدیده نوین به شمار می رود، یادآور شد: خوشبختانه اهمیت منابع انسانی در نزد مسوولان کشور روز به روز نمود بیشتری پیدا کرده و ضرورت پرداخت هر چه بیشتر به این مقوله بارزتر می شود.

سیدرضا سیدجوادین رئیس شورای سیاست گذاری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی نیز در سخنانی هدف از برگزاری این کنفرانس را پر کردن خلا موجود در زمینه مدیریت منابع انسانی در کشور عنوان کرد و افزود: در گذشته کنفرانس هایی در زمینه مدیریت منابع انسانی در کشور برگزار شده که بیشتر جنبه کاربردی و کارگاهی داشته است اما این کنفرانس بدنبال پرکردن خلاء نظریه پردازی همزمان با بحث های کاربردی است.

photo_2016-10-10_10-07-30

اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی به نشانی www.hrmconf.ir در روزهای ۴ و ۵ آبان در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi