پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

یزدی: برای پیروزی در مقابل اروند خرمشهر آماده و مصمم هستیم

  براساس این خبر ، داریوش یزدی در خصوص دیدار تیمش برابر اروند خرمشهر به خبرنگار باشگاه نفت گفت : بازیکنان تیم در در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارند و به خوبی از حساسیت دیدار با اروند آگاه هستند و وکاملا مصمم هستیم که با دست پر از زمین خارج شویم و جایگاه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28502
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

کرونا :

یزدی: برای پیروزی در مقابل اروند خرمشهر آماده و مصمم هستیم

 

براساس این خبر ، داریوش یزدی در خصوص دیدار تیمش برابر اروند خرمشهر به خبرنگار باشگاه نفت گفت : بازیکنان تیم در در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارند و به خوبی از حساسیت دیدار با اروند آگاه هستند و وکاملا مصمم هستیم که با دست پر از زمین خارج شویم و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم .

یزدی تصریح کرد : تیم اروند خرمشهر با نتایج خوبی که کسب کرده است تا اینجای فصل یکی از مدعیان این گروه محسوب می شود و قطعا دیدار نزدیک و سختی در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تیم نفت گچساران با وجود کسب پیروزی های متوالی درهفته های گذشته با تمرکز بالا و با ذهنیت کسب پیروزی به میدان خواهد رفت.

یزدی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم خود در این دیدار تصریح کرد: نبی الله اسدی ،سید فرید طالقانی و همایون گرواند بازیکنانی هستند که باید کادرپزشکی نظر نهایی خود را برای بازی کردن یا نکردن آنها عصرامروز به ما اعلام کنند .

سرمربی نفت وگازگچساران درپایان گفت : شناخت خوبی ازنحوه بازی تیم اروند خرمشهر داریم ، هم از نزدیک بازی آنها را آنالیز کردیم و هم فیلم بازی آنها را تماشا کرده ایم و به خوبی از نقاط ضعف و قوت آنها آشنایی داریم و امیدواریم با برنامه های خوبی که در نظر داریم به هدف خود دست یابیم.

 

یزدی: برای پیروزی در مقابل اروند خرمشهر آماده و مصمم هستیم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi