جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یکسال از رفتن حسین توکلی گذشت

  حسین توکلی یکی از پیشکسوتان صنعت نفت گچساران که در عرصه ورزش نیز فعالیت های بسیاری داشته است در صبحگاه تاسوعای سال ۱۳۹۴ دیده ازجهان فروبست تا دوستان و همراهان وی داغ بزرگ فراغ این اسطوره اخلاق و ورزش را همیشه همراه خود داشته باشند. مرحوم توکلی در دوران دفاع مقدس یکی از فعالترین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28460
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

کرونا :

یکسال از رفتن حسین توکلی گذشت

 

حسین توکلی یکی از پیشکسوتان صنعت نفت گچساران که در عرصه ورزش نیز فعالیت های بسیاری داشته است در صبحگاه تاسوعای سال ۱۳۹۴ دیده ازجهان فروبست تا دوستان و همراهان وی داغ بزرگ فراغ این اسطوره اخلاق و ورزش را همیشه همراه خود داشته باشند.

مرحوم توکلی در دوران دفاع مقدس یکی از فعالترین کارکنان صنعت در عملیات صادرات نفت و پدافند غیرعامل به حساب می آمد که همواره مورد تقدیر مدیران صنعت نفت بوده است.

این پیشکسوت با اخلاق در عرصه ورزش نه تنها سرپرستی و مدیریت بسیاری از تیم های ورزشی را برعهده داشته بلکه در امر خیر و کمک به بازیکنان و ورزشکارانی که از نظر مالی توان زیادی نداشتند همواره پیشقدم بوده و به عنوان پدر معنوی ورزشکاران نفت گچساران مورد احترام بوده است.

مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران فرارسیدن سالگرد درگذشت این اسطوره ورزش و صنعت نفت را خدمت همه اهالی صنعت نفت کشور خصوصا شهرستان گچساران تسلیت عرض نموده و در این شب عاشورا برای آن مرحوم از خداوند منان جنت مکان را خواستاریم .

یکسال از رفتن حسین توکلی گذشت 4

یکسال از رفتن حسین توکلی گذشت 5

 

یکسال از رفتن حسین توکلی گذشت

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi