چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازسازی واقعه غدیر در 170 نقطه ایران / خبرنگاران امین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

سرهنگ علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ی گچساران گفت: خبرنگاران امین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی  هستند و فعالیت این قشر شفاف کننده امور است. نورایی نسب افزود : آن چیزی که امروز برای خبرنگاران ما از اهمیت بالایی برخوردار است این است که باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27410
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

کرونا :

بازسازی واقعه غدیر در 170 نقطه ایران / خبرنگاران امین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی  هستند

سرهنگ علی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ی گچساران گفت: خبرنگاران امین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی  هستند و فعالیت این قشر شفاف کننده امور است.

نورایی نسب افزود : آن چیزی که امروز برای خبرنگاران ما از اهمیت بالایی برخوردار است این است که باید امانت‌داری و صداقت در اخبار اولویت کار این عزیزان باشد و این مهم در بین رسانه‌های مسلمان جهان بیش از پیش اهمیت می‌یابد.

وی ادامه داد: در عین حال خبرنگاران می توانند با برجسته ساختن نقاط قوت ضمن تأثیرگذاری بیشتر زمینه ساز ارتقاءکارکردهای مثبت باشند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به باز سازی روز غدیر گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است که واقعه غدیر در ۱۷۰ نقطه کشور بازسازی شود.

نورایی نسب افزود: اگر بتوانیم واقعه غدیر را به خوبی پیاده کنیم اقدام بسیار کوچکی در راستای ترویج این روز بسیار بزرگ انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با واقعه غدیر عنوان کرد: روز غدیر همانند دیگر مناسبت‌های مذهبی باید میدانی شود و به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه استقبال از بازسازی واقعه غدیر هرسال پرشکوه‌تر برگزار می‌شود، گفت: انشاالله در روز ۳۰ شهریور باز سازی روز غدیر در ۴ نقطه ی استان کهگیلویه و بویر احمد انجام می شود.

 

img_2031 img_2032 img_2036 img_2046 img_2047

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi